Sort:  

Upřímně, nemám z toho vítěze úplně radost. Ten účet patří skupině Venezuelanů, kteří v každém kole čekají na poslední možnou chvíli a pak tam pošlou větší počet velmi podobných tipů najednou. Nevím přesně, kolik lidí za tím stojí a nemám čas to zjišťovat, ale tipl bych si, že z těch 127 výher patří dobrá čtvrtina jim...

Takhle podrobně to nesleduju :) Kdybych netipoval v pondělí, zapomněl bych na to. Ale můžeš zkusit nějak upravit pravidla.

Edit: teď koukám, že vítěz má reputaci -2. Tak by asi pomohlo nastavit hranici pro reputaci, a zároveň požadovat alespoň jeden poctivý post za týden, ve kterém se soutěží. I když chápu, že kontrola těch pravidel by se asi časově nevyplatila.

Jednou se mi stalo, že mi v komentech během pár sekund přistály tipy z asi stovky účtů. To byl lehce rozpoznatelný "útok" botí farmy. Nebyl problém kontaktovat jejího majitele a vysvětlit mu, že takhle tedy ne. S těmi Venezuelci je to složitější. Za většinou z těch účtů jsou reálné osoby. Já ale nemám čas ani chuť tu jejich pochybnou síť rozkrývat, takže mě jenom trochu zamrzí, když vyhrají. Upravit pravidla není jen tak. Nechci vyřadit poctivé soutěžící, kteří třeba jen pravidelně sami nepostují. Navíc trvá fakt věčnost, než si na jakoukoliv změnu pravidel soutěžící zvyknou a začnou ji akceptovat. Tuhle tipovačku provozuju asi pět let, fotografickou soutěž zhruba čtyři. A stejně se v každém kole najdou ignoranti, kteří si s nějakými pravidly hlavu nelámou. A mě už fakt nebaví to furt dokola vysvětlovat, připomínat a upozorňovat. Většinou už to nechávám tak s tím, že soutěžní příspěvky nesplňující pravidla prostě neberu v potaz...