PUD 1.12? No, thanks. [PL/ENG]

in LeoFinance7 months ago

PL: Wczoraj cena HIVE zeszła poniżej 0.00001 BTC. Dla mnie to psychologiczny poziom, poniżej którego "opłaca się" robić zakupy. Oczywiście opieram to tylko na przeczuciach własnych, bo pewności, że cena nie zjedzie jeszcze niżej nie mam. Rynek krypto to czysta spekulacja i dotyczy to również Hive. Zresztą z moich inwestycyjnych raportów wynika, że przez długi czas HIVE sztywno trzymał się BTC a nawet go przeganiał i dopiero w marcu tego roku zaczął względem niego tracić. Spadki poniżej 0.00001 BTC były jednak zawsze tylko chwilowe. Zobaczymy jak będzie tym razem, zwłaszcza, że wczoraj zrobiłem większe zakupy i dokupiłem 6500 HIVE.

ENG: Yesterday, the price of HIVE went below 0.00001 BTC. For me, this is the psychological level below which it "pays" to buy. Of course, I am only basing this on my own hunches, as I have no certainty that the price will not go even lower. The crypto market is pure speculation and this also applies to Hive. Anyway, my investment reports show that for a long time HIVE was sticking rigidly to BTC and even overtaking it, and only started losing against it in March this year. However, dips below 0.00001 BTC were always only temporary. We will see how it will be this time, especially as I made a bigger purchase yesterday and topped up 6500 HIVE.

PL: Tymczasem połowa listopada za nami. Zbliża się grudzień, a wraz z nim kolejny PUD. Do tej pory tylko trzy razy uczestniczyłem w Hive Power Up Day. W grudniu mógłbym po raz czwarty, ale raczej poprzestanę przy trzech "odznakach". I bynajmniej nie mam nic przeciwko tej inicjatywie, po prostu nigdy nie chce mi się czekać do pierwszego dnia miesiąca. Power up robię więc zawsze od razu. Pomijam fakt, że czekanie jest nieopłacalne. Jeśli bowiem przyjmiemy, że APR na Hive Power wynosi 10%, to z 6500 wyjdzie nam 650 w skali roku. Jeśli to podzielimy przez 52, bo tyle mamy tygodni, to otrzymam ponad 12 HIVE. Do grudnia mamy jeszcze dwa tygodnie. Gdybym trzymał je do PUD, to moje konto nie powiększyłoby się o ponad 24 HP (pomijam kwestię, że korzystają na tym też ci, na których głosuję). Realnie powiększy się o trochę mniej, bo zamiast kliknąć na "Power up" kliknąłem na "Transfer to Savings" i moje środki zostały zamrożone na 3 dni. Za kilka dni zostaną jednak uwolnione i wylądują w Hive Power. Będzie to oznaczało, że już niewiele braknie do 60K, co na jakiś czas da mi status orki i miejsce w pierwszej trzysetce posiadaczy HP. Jest to poziom, na którym chciałbym się zatrzymać i całą nadwyżkę zamieniać na HBD lokując ją w Savings.

ENG: Meanwhile, the middle of November is behind us. December is coming, and with it another PUD. I've only attended Hive Power Up Day three times so far. I could go for a fourth time in December, but I'd rather stop at three 'badges'. And that's not to say I have anything against the initiative, I just never want to wait until the first day of the month. So I always do the power up straight away. Moreover, waiting is not cost-effective. After all, if we assume that the APR on Hive Power is 10%, then out of 6500 we come out with 650 per year. If we divide that by 52, because that's how many weeks we have, I get over 12 HIVEs. We still have two weeks until December. If I held it until PUD, my account wouldn't grow by more than 24 HP (plus the HP of the users I vote for). In fact it will grow by a little less, because instead of clicking on "Power up" I clicked on "Transfer to Savings" and my funds were frozen for 3 days. In a few days, however, they will be freed up and will feed into my Hive Power. This means that I am just a little short of 60K, which will give me orca status and a place in the top300 HP holders for a while. This is the level I would like to stay at and convert all surplus into HBD by investing it in Savings.

Sort:  

Ciekawy wpis, zastanawiałem się właśnie ostatnio jak bardziej się opłaca. Robić raz w miesiącu pud czy od razu power up.

IMHO pud daje korzyści z posta, ale możesz też zrobić post w środku miesiąca. Moich postów i tak ci kuratorzy nie zauważali, więc dla mnie bez różnicy, czyli od razu power up

Nagradzane są osoby z niższą reputacją (nie pamiętam w tym momencie pułapu).
Chociaż ostatnio ustalono również nagrody dla tych z dłuższym stażem (i większą reputacją).

Traf chciał że wygrałam 50 POSH ale nie mam pojęcia jak je wykorzystać bo po prostu nie znam się na tokenach HE.
Fajnie by było gdyby ktoś napisał posta na ten temat - co zbierać, jak i dlaczego 😉
Chyba że tylko ja jak zwykle nie wiem o co chodzi, to sorki 🙂

A wiesz, że sam obecnie nie wiem? To był token wręczany za wklejanie postów na twittera, ale po przejęciu przez Muska, Twitter przestał udostępniać API. Gdzieś mi migło, że jakaś nowa gra od acidyo używa tego tokena w swojej mechanice, ale nic więcej nie wiem.
Ja swoje tokeny ruszyłem i powoli je będę zamieniać na Hive

No właśnie, wymienię na Hive póki są coś warte 🙂

Możesz wyjaśnić czym jest IMHO?

In my humble opinion - moim skromnym zdaniem

Aaaaaaaa ok ok 😃

Moim zdaniem przy większej ilości nie ma sensu czekać. Oczywiście można też robić PUD symbolicznie dla zasady, ale ja nie mam do tego głowy.

This could be a short pullback that we are experiencing at the moment and your purchase could be a bullseye! But, it doesn't matter as you did it for the long term and that will pay off for sure!

Any price below $1 is a discount ;)

Cover pic might be AI's interpretation to 'Hive road to the bright future", lol?
Congratulations with such an impressive powerup. I always wait for the 1st day of month, personally.... my amounts are not that impressive, and I rather do it 'for the spirits'. !BEER

Cover pic might be AI's interpretation to 'Hive road to the bright future", lol?

Actually there was "Hive Power Up Day" in the prompt ;)

O! curious to know that, I will check myself (and, every time result may vary, right?)
!PIZZA

Yeah, but it depends also on the tool you use.


Hey @hallmann, here is a little bit of BEER from @qwerrie for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Twój wpis na prawdę daje do myślenia i sama się ostatnio zastanawiałam nad PUD, w którym starałam się w tym roku uczestniczyć.

Z jednej strony była to dla mnie zachęta, żeby uzbierać jak najwięcej Hive "do pierwszego".
Z drugiej strony, moje tokeny czekały do końca miesiąca żeby wejść gry.

Podsumowując, bez względu na ilość tokenów, zostają w na półce poczekalni...

PIZZA!

$PIZZA slices delivered:
@qwerrie(3/5) tipped @hallmann