You are viewing a single comment's thread from:

RE: Komu, komu, bo idę do domu? Taśki Hive

in LeoFinance4 years ago

@czcibor360 @arenatoken @football-stats @lesiopm @bowess @ewkaw @deepresearch @grecki-bazar-ewy @rozku

Czyli coś takiego?

tasia2.jpg

Teraz patrzę, że trzeba będzie jeszcze chyba rozszerzyć odstęp pomiędzy HIVE i BLOG ale prawie hive.blog logo przypomina

Sort:  

Mi się poprzednia wersja też podoba, ale rzeczywiście może nie być wiadomo o co chodzi.

Jeśli chodzi o mnie, to jestem za pierwszą opcją, a pod Hive bym umieścił mniejszą czcionką hive.blog. Musiałbym posiedzieć w programie i przejrzeć jakieś szablony i dostosować. Tu coś może dopasujesz ma ciekawe projekty. @thepeakstudio

tak masz rację odstęp jest za mały

Podobnie jak @arenatoken myślę żeby na dole napisać hive.blog albo nawet hive.blog.com czy #polish/hive.blog.com. A może kilka wersji zrobić do wyboru...
Wydaje mi się że sam wyraz blog mało tłumaczy. Może odnośnik kogoś skusi i zajrzy do nas, poogląda, poczyta...

@czcibor360 @arenatoken @football-stats @lesiopm @bowess @ewkaw @deepresearch @grecki-bazar-ewy @rozku

Poprawiona 2

tasia2.jpg

Wersja z adresem, ale myślę że dłuższy niż hive.blog będzie źle wyglądać

tasia3.jpg

Mi się podoba bo teraz są podane 2 informacje. Hive jako token i hive.blog jako platforma :)

pierwsze zdjęcie (wersja) lepsza moim zdaniem