gate io startup vol.1

in LeoFinance2 years ago (edited)

Herkese selam,

Gate io hakkında merak edilenleri paylaşmaya çalışacağım.

Ben en düşük seviye vip 1 ile katılıyorum. Vip 1 olmak için, 14 günlük gt ortalamanız 100+ üzeri olmalı veya belirli bir miktar( site üzerinden görebilirsiniz ) trade hacminiz olmalı. 100+ gt alarak 14 günün altında vip 1 oldum. Mevcut gt hesaplamanızı bulmak için +24 saat gibi bir hesaplama yapmanız gerektiğini unutmayın.

image.png

Aşağıda görebileceğiniz gibi, 4 ayrı proje mevcut. Baş harf yazanlar ilk kez listeleniyor, baş harf olmayanlar ise daha önce başka yerlerde işlem görmüş. Airdrop kısmını yarın gerçekleştiğinde aktaracağım.

1 kupon bedeli min. 20 usdt. Vip 1 seviye max 10 kupon alabiliyor. Ben hepsine 10 ar kupon şeklinde başvurumu yaptım. Acaba bizi neler bekliyor...

image.png

gate io kayıt için ref linkim;

https://www.gate.io/signup/3590739