gate io startup vol4

in LeoFinance2 years ago

Herkese selam,

Vip 1 seviye olmamın üzerinden ortalama 10 gün geçti. Sadece 1 tane token satışı gerçekleşti. 15 civarı airdrop...

image.png

Görsel üzerinde yeni listelenmiş bir token görüyoruz. Geçtiğimiz hafta 200 usdt ile airdrop kısmından katılmıştım. Sıfır maliyetle 0.05 adet alabilmiştim. Şuan değeri 5 cent.

Kişi başına düşen miktar, katılımcı sayısı ve arz edilen tokenin satış miktarı ile ilgili biraz karışık bir hesaba göre yapılıyor. Çok kafa karıştırmak istemiyorum. Sonuç olarak hayal kırıklığına uğradığımdan bahsetmiştim. Bir çok insan vip 1 olmadan teorik olarak videolar ve bloglar hazırladığı için, farklı bir algı mevcuttu, gerçekler öyle olmadı.

  1. gün sonunda cüzdanımızın son haline bakalım...

image.png
image.png
image.png

Yakın tarihlerde listelenen tüm startup projelerini yukarıda görebilirsiniz. Merak edilen bir çok soruya cevap olacağını düşünüyorum.

Token ön satışlarından bir kaç tane daha katılarak durumu canlı örneklerle netleştirmek istiyorum. Bu yüzden bir süre daha yakından izlemeye devam ediyorum.

Token ön satışlarında ciddi hype var. Çok fazla ön satış platformu belirmiş durumda. Platformlar arasında kararlar verebilmek, genel kuralları anlayabilmek için gate io üzerinden denemelere başladım. Gate io uzun zamandır mevcut bir borsa olduğu için bana biraz daha giriş için uygun geldi.

Buradan edindiğim tecrübelere gelecek olursak,

Genel olarak kurallar diğer ön satış ortamlarında aynı şekilde devam ediyor.

  • ön satış platformunun tokenini almanız gerekebiliyor.
  • önceden belirlenmiş bir miktar coin veya token işlem hacmine ulaşmanız gerekebiliyor.
  • kademe sistemleri içerisinde edindiğiniz rütbeler doğrultusunda ödül alabiliyorsunuz.

şeklinde sıralayabiliriz.

Huobi üzerinden çekiliş usulu ile haftalık gerçekleşen etkinliklerde şuanda ortalama 1000 usdt kazanma durumunuz mevcut.
Ht token tutarak garanti alım ile ise, son 5 etkinlik ortalamasına göre 100 usdt gertiri elde ettiklerini görüyorum.

Pancakeswap üzerinden ifo havuzuna cake stake ederek ifolara katılma durumunuz mevcut.

avax,solana,casper... derken yetişmek biraz zor.

Bunlar ilginizi çekmediyse şununla devam edelim, yakın tarihlerde gerçekleşen apollox finance tokeni apx ön satışı gerçekleşti. Her katılımcı ortalama 9000 usdt kazandı. Belki bu dikkatinizi çekebilir.

Metaverse üzerinde oluşan büyük kurumsal ilgiler bir çok kişiyi bu alanda birşeyler üretmeye zorluyor. Örneğin adidas,nike gibi firmalar, ürünlerini metaverse üzerinden müşterilerine sunmak için çalışmalar yürütüyorlar.

Sand-mana-gala gibi yükseliş yakalamış projeler sayesinde insanlar bu alanda token ön satışlarıyla sıradaki projeyi aramaya devam ediyor.

Bu çılgınlığın bir süre daha devam edeceğini düşünüyorum.

Bu kaos ortamında çözüm üreten gerçekten güzel projelerle karşılaşıyorum.

Bu durumda yapmamız gereken araştırma, yatırım gibi işleri üstlenen colony tokene kendi tecrübemi edindiğim zaman değinmeliyim sanırım.

Ben ne arıyorum ?

Bu çılgınlık esnasında işe yarar bir getiri veya gerçekten işe yarar çözümler üreten yeni projeler.

Şimdilik görüşmek üzere...

Posted Using LeoFinance Beta