You are viewing a single comment's thread from:

RE: What tokens do you stake on Hive Engine and why?

in LeoFinance2 years ago

Ano, varoval jsi mě. Zatím dobrý... Ale na LEOFINANCE mám zřejmě doživotní ban. Už léta... Splinterlands je komplex vzájemně korelovaných výnosů. Může to vyjít. Nebo taky ne. Já jsem projekty POB a VYB nestudoval. Prostě jen dávám pod článek tagy #vyb a #pob ... Nevidím v tom nic nemorálního.
Drtivou většinu článků, pro které hlasuju a i komentáře pod nimi, čtu. Nereaguju vždycky. Jen když mám co říct. Tvůj komentář o malé komentovací aktivitě členů #cesky pod článkem @godfish -e jsem taky četl.

Sort:  

O to právě asi jde, že by člověk měl vědět, o čem ty tagy jsou, resp. k jaké komunitě / obsahu se vážou a tomu přizpůsobit jejich používání. Ano, nedávno jsem narazil na lidi, kteří tyhle posty ověnčené všemi možnými i nemožnými tagy automaticky downvotují. Konkrétní důvody neznám, ale předpokládám, že to bude něco jako "tag abuse". Každého věc. Jaké tagy kdo používá, co kdo downvotuje, co kdo čte a jak moc komentuje...

V případě POB a VYB vidím jistý potenciál i zajímavou cenu (podle https://www.vybrainium.com/@phortun má můj dnešní článek odměnu přes 60 VYBů), tak bych rád zjistil, co je to za tokeny a pro jakou komunitu / obsah jsou určeny...