You are viewing a single comment's thread from:

RE: BLURT is under heavy spam attack right now

in LeoFinance3 years ago

Gruss dich @alexvan

Kommst du auch aus dem Westen dieses Landes, genauer gesagt aus der Sah'Arad-Region? :)

Zumindest durch diesen kommentar von mir habe ich die Einladung initiiert, ein bisschen mehr zu reden :)
Nichts persönliches, besonders mit Menschen, die im positiven Sinne der Kunst in dieser blockchain aktiv sind ... Ich wünsch dir ein frohes Neues Jahr!

Sort:  

Născut și crescut în #pARADis :)

Normal că înțeleg arta sau mai bine formulat nevoia de încurajare și protecție a artei în general. Mai înțeles în aceste vremuri depresive.

Am două argumente pro downvote, unul este abuzul menționat în alt comentariu și al doilea este plagiarismul care pentru mine reprezintă furt.


Ti cum ești? Cum ești în perioada aceasta?

Posted Using LeoFinance Beta

Ma bucur sa aud asta @alexvan

Culmea ca eu am concertat in Munchen de multe ori ... chiar anul acesta trebuia sa am cateva concerte si in Karlsruhe si Stuttgart alaturi de Rhani Krija ( perc.lui Sting si Sarrah o'Connor) dar managera mea din DE a trebuit sa anuleze toate concertele ...

Aveam cateva concerte si in Stuttgart cu un oudist din Irak, Ali Jabor si a trebuit sa anulam tot la Stuttgart Stadts Theather ... poate la anul se vor intampla concertele, desi dupa cu vad eu Viitorul, cam tot ce stiam normal si firesc de pana acum, putem sa uitam ...

Egal, poate pastram legatura pe twitter via mesaj privat ...

Numai bine.

Ciao si un An Nou Fericit!

https://luciannagy.com/?page_id=513

Poate ne vedem local în Arad sau prin Germania. Îmi pare rău că nu ai mai avut concerte cum era plănuit și orice ajutor contează acum pentru un artist. Clar păstrăm legătura!

An Nou Fericit!

Posted Using LeoFinance Beta