You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tags & Tokens: Gaining More HE Tokens By Properly Tagging - Doğru Etiketleme İle Daha Fazla Token Kazanma (English - Turkish)

in LeoFinance3 years ago

Geçen dönem kaldığım dersleri aldığım için bu dönem çok fazla derse giriyorum. 😣 Okul beni çok meşgul ediyor diyebilirim. Ve dBuzz' a devam ediyorum tabii. Büyük ihtimalle görmüşsündür dBuzz 30 günlük bir challenge başlattı. Ben şuan 7. günündeyim. Bence sen de katılmayı düşünebilirsin. Detaylı bilgiyi dbuzz hesabında bulabilirsin.
Beni sorduğun için teşekkür ederim. Sen nasılsın umarım iyisindir. ☺️

Sort:  

İyiymiş o 30 günlük challenge eğlenceli olabilir :)

Bende de bu aralar yoğunluk var. Fark etmemiştim. Her şey çok hızlı gelişiyor buralarda. Bir sürü yeni proje geliyor.

Posted Using LeoFinance Beta

Evet Hive fiyatı arttıkça projeler daha da çok artacaktır bence.

Yeni tribe geldi. Senin ilgini çekebilir 🙂

Film & Tv konuları için https://www.cinetv.io/

Tagler: cine,cinetv

Netflix' in The Ritual filmini izlemiştim geçen gün. Onu yorumladım. Kullanacağım etiketi.
Çok teşekkür ederim @damla 😊☺️