You are viewing a single comment's thread from:

RE: 12 Proven Passive Income Ideas On the Hive Blockchain - 12 Pasif Gelir Olanağı (English - Turkish)

in LeoFinance3 years ago

Beni aydınlattığınız için gerçekten çok teşekkür ederim. ♥️ Aslında sıra gelirse şayet Hive ve Dtube tokenlarına da yatırım istiyorum. Özellikle Hive'da delegasyon ile pasif gelir cezbedici. Kişisel olarak sadece staking kazancı getiren Masternode ve Defi token'larına yatırım yapıyorum. Bana staking getirisi sağlamayacak hiçbir coin yada token projesine yatırım yapmıyorum. Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte Defi konusunda uzun vadede daha da primleneceğini düşündüğüm, önünü açık gördüğüm Dex tokenlarından Uni'yi şuan bir numara görmeme rağmen malesef yatırım yapamıyorum. Zira Ethereum ağının anormal transaction fee'leri yüzünden (aslında bsc kullanan dex'lerden de satın alma imkanı var ama staking imkanı yok bu şekilde olursa).☹️ Şuan yield farming yapmak için Binance ve Pancake'de asıl yatırımım ve temel olarak t.fee makul seviyelerde olduğu için sadece Binance Chain ağını destekleyen defi projeleri ana odağım. Bunun şuan tek bir istisnası var o da , Terra Chain'de ki Mirror projesi. Amerikan büyük firmaların hisselerinin tokenize edilmiş versiyonları olarak Terra dolar ve hisse çiftleri ile yield farming yapabiliyorsunuz. İzlediğim yabancı bir video'da beni en çok cezbeden kısım ise bununla birlikte günlük düzenli olarak compound yaparsanız 1 sene sonra %4000 lere varan bir getiri imkanının olabilmesi. 😍 Tabi malum her işleminizde transaction fee ödüyorsunuz defi'da biliyorsunuz bu sebeple bunu göze alarak uygun bir yatırım yapmak uygun olacaktır diye düşünüyorum. Güzel olan taraf videodan gördüğüm kadarıyla Terra zincirinde de BSC gibi (hatta daha düşük) fee ödüyor olmanız. Bu da daily compund'un önünü açacaktır. Aslında bu yatırım yapabildiğimiz Amerikan hisselerinden temettü verenlerin temettülerinden de yararlanabilme gibi bir imkanımız olsaydı harika olurdu ama günlük olmasa da sık sık compound yapılabilmesi durumunda bunu kompanse edecektir diye düşünüyorum.

Sort:  

Ben de teşekkür ederim detaylı cevap için 🙂 Buralara defi gelecek, hatta geldi bile, şu anda havuzlar var ama rewards kısmını daha başlatmadılar, birkaç haftaya ayarlayacaklar. Fee olmaması büyük avantaj olacak. Dediğiniz gibi ödediğimiz feeler bazen içler acısı 😀

Ooo güzel bilgileri alırız o zaman sizden 😉👍 Evet sormayın. Eth harici yine makul de, v2 güncellemesi olduktan sonra makul seviyelere inerse eth dexlerini de kullanmaya başlayabilirim umarım. 2 adet auto compound özellikli dex buldum. Bunların birinde Allahtan Uni farm'da var. Yani suya sabuna dokunmadan oto compound ile Uni stake edebileceğim neyseki Erc-20 ye gerek kalmadan YUPPİİİ 😆 Şimdilik sadece BSC Tokenları ve yeni yatırım yapacağım Terra - Mirror Ameriganya çiftleri 😆