You are viewing a single comment's thread from:

RE: @phortun´s Monday tipping contest #129: guess the price of Hive and win 5 Hive

in LeoFinance3 months ago

Nebylo, je tvoje :) Tvůj obvyklý tip ti tentokrát vyfoukl hned první soutěžící, ale zdá se, že ani vyšší tipy by tentokrát nemusely být bez šance :) Já byl zrovna vzhůru, když dnes ráno Hive poskočil až k 37 centům, tak jsem hned celý svůj likvidní zůstatek hodil do HBD. Před chvíli jsem to vrátil zpět do Hive s čistým ziskem skoro 100 Hive. Potěšilo :)

Sort:  

Hezky, gratuluju :)

Díky :) Kdybych já vůl ten trading v minulosti tak nezanedbával, mohl jsem si v pohodě držet status Hive fulltimera doteď... Co už. Chybami se prý člověk učí :)

Já ho tady taky zanedbávám, prostě cpu všechno do HP a zbytek moc neřeším :) taky to funguje :)

Kdybych měl Hive jen jako bokovku při práci, dělal bych to stejně. Když se tady tím ale chce člověk živit, musí se prostě tradingu věnovat taky. A to pořádně. Mít jen úspěšný blog, dobrou reputaci a podporu komunity nestačí. Tedy pokud nežiješ někde, kde ti na živobytí stačí pár dolarů denně :)

Já spíš sázím na kurátorství :) Tak nějak to vychází, že každé čtyři tisíce HP vygenerují plus mínus jeden hive denně. To sice není moc, ale pokud si tu člověk v medvědím trhu vybuduje pozici se třeba 100k HP, což není během několika let úplně nereálné, v býčím trhu z toho může relativně slušně žít (aj, ty vysněné tři dolary za hive 😉). Plus samozřejmě nějaká ta tvůrčí činnost a komentáře.

Jasně, ale ve finále je to pak stejně vždy jen (hlavně) o tom, za kolik se ti podaří prodat. Ať už větší nebo menší části toho, co sis tu za ty roky nashromáždil. A to je právě ten bod, kde jsem selhal. Však jsi asi četl tenhle můj rant, kde jsem se o tom před časem rozepsal...

Jop, pamatuju si to :)