You are viewing a single comment's thread from:

RE: Travala NFT - a disappointment?

in LeoFinance2 years ago

Jj byl jsem. Když jsem se ptal na recepci, přes koho dostali mou rezervaci, řekla paní recepční že přes expedii... Takže asi tak (v době, kdy jsem objednával já jsem se naschvál díval na ceny na expedii, bookingu i travale - ta pak vyšla po těch slevách nejlépe...)

Posted Using LeoFinance Beta

Sort:  

A jaký to byl region? Co customer care? Benefity typu Genius Booking?

Já využil na prodloužený víkend v Brně, kde jsem zkoušel, kolik toho Travala nabízí v českých luzích a hájích (asi tak desetinu toho, co Booking). Customer care jsem nepotřeboval, ale na Telegramu si nikdo nestěžoval, spíš naopak.
Genius na Bookingu neznám, ale někde se o tom zmiňovali. Ve finále chtějí být něco jako cestovka tj. letenka, ubytko i aktivity v místě pobytu by šly přes ně...

Většinu času jsem ve dvojce - pět bookingů za dva roky není moc: https://www.booking.com/genius.html

To je sleva 10-15 % z ceníkových a snídaně zdarma, celkem fajn benefit. Spousta hotelů má s Bookingem podepsanou exkluzivitu, což znamená, že platí menší provizi, ale nikde jinde nesmí nabízet lepší cenu.

To je sleva 10-15 % z ceníkových a snídaně zdarma, celkem fajn benefit. Spousta hotelů má s Bookingem podepsanou exkluzivitu, což znamená, že platí menší provizi, ale nikde jinde nesmí nabízet lepší cenu.

To já vím, ta exkluzivita je ale pro ty penziony, hotely dost naprd. Je to jen kvůli téměř monopolu. Měl jsem rozhovor s jednou majitelkou dosti luxusního penzionu v Českém Krumlově a ta na Bookingu nenechala nit suchou. No ale zakončila to tím, že bohužel cizinci, kteří se u nich ubytují nejčastěji, přes nic jiného než booking nerezervují. Proto to musí jít přes ně, jinak by neměli tuto movitější klientelu... No snad se ten monopol změní...