You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Favorite Authors on Leofinance. Who is Yours? - Leofinance Sevdiğim Yazarlar (English - Turkish)

in LeoFinance3 years ago

eskiden sevdiğimiz yazılar diye postlar hazırlardık, onlar geldi aklıma:)

Yazılarımı yeniden iki dilde yazmaya devam etmeye karar verdim.

böyle yapman daha iyi hem daha fazla kişiye ulaşır hem de yeni insanlarla tanıştırmış olursun bizleri :)
c2 varken discordlarındaki seçilen yazıları okuyordum. kolaylık oluyordu tüm güzel yazılar bir aradaydı.
ne zamandır okumuyorum ben de :(

Sort:  

c2 varken discordlarındaki seçilen yazıları okuyordum

Yorum yarışmalarında hep şampiyon oluyordun. Hatırlamaz mıyım 🤗 Okumaya başlarsan ben yine listelerde üst sıralarda göreceğimi biliyorum seni. Çok güzel topluluklar var güzel yazılar atılıyor. Ben son günlerde hep portekizce yazılar okurken buluyorum kendimi. Senin ispanyolca yazıları okuduğun aklıma geliyor böyle zamanlarda 😀
!PIZZA

Connect

Trade


@sudefteri! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza

portekizce yazılar okurken buluyorum kendimi. Senin ispanyolca yazıları okuduğun aklıma geliyor böyle zamanlarda

böyle bir şekilde aklına gelmek ne güzel🌸

Tabii ki aklıma hep güzel geliyorsun 🤗 Ecency puanlarını neden kulanmadın peki postunda. İstemedin mi?

teşekkür ederim ☘

Ecency puanlarını neden kulanmadın peki postunda. İstemedin mi?

ben o puanların nerede ve nasıl kullanıldığını bilmiyorum sanırım 🤷‍♀️

Ben sana anlatmadım tabii. Tamam bundan sonraki postların için, yazdığımız postları puanlarla boost yapıyoruz. Burada biraz anlattım Boost ksımını https://ecency.com/hive-125125/@damla/ecency-uygulamasi-hakkinda-yillardan-sonra Sonraki postunda mutlaka deneyelim 🤗

teşekkür ederim canım 💐🙂