Eurokołchoz! mam tego dość! Papierowa "EKO" siatka na 5KG stalowych nitów? to nie mogło wytrzymać!

in Folwark4 years ago (edited)

light-bulb-503881_1920.jpg

Jak się okazuje zakup stalowych nitów w euro kołchozie możliwy już tylko w papierowej siatce... zapewne z tego powodu w oceanie indyjskim ubędzie plastiku. Natomiast ja prawie zemdlałem po otwarciu paczki gdy okazało się, że prawie wszystkie pakunki pękły w transporcie, a nity wymieszały się. No ale nic w tym dziwnego każdy kto ma odrobinę rozumu domyśli się że 5kg stali rozwali eko papier. dla mnie to była godzina segregowania rozsypanego miksu. łączny zakup nitów to 20kg w 7 rozmiarach. Całe szczęście, że nie wszystkie wysypały się, bo chyba bym odesłał paczkę do nadawcy.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Obraz z żarówką Jonny Lindner z Pixabay

Sort:  

Wrócić do plastiku, a eskoświrów do więzienia.

Ogólnie to ja jestem za ograniczeniem ilości śmieci, ale trzeba to robić mądrze a nie głupio, jak w tym przypadku :)

Lepiej nie zamawiaj szpilek, bo szlak Cię trafi jak się rozsypią 😄

A tak na serio to z tego co kojarzę, to w sklepach metalowych zawsze były papierowe tutki do pakowania nitów czy gwoździ luzem.

nie do końca był też papier ale na drobiazgi, a jak prosiłeś powyżej kilograma to były mocne plastikowe do tej pory zresztą dostawałem w plastiku.

Congratulations @czcibor360! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 2250 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Poważnie jest taki nakaz? W sumie to bym się wcale nie zdziwił, bo nie takie głupoty już w Europarlamencie przechodziły.

Nie mam wiedzy że na 100% jest taki nakaz. ale byłem w stacjonarnym sklepie to plastiku już nie było, a zakupy przez internet jak widać... ktoś kto to pakował z pewnością zdawał sobie z tego sprawę że 5kg metalu nie ma szans nie rozerwać papieru., a pomimo to zapakował w papier. jeszcze rok temu z tej samej firmy dostałem w mocnym plastiku.

Wiesz, może jest tak, że dowalili jakiś podatek na torebki plastikowe, producent chciał zaoszczędzić i zapakował w papier?

na 99% tak jest może też chodzić o rejestracje w BDO upierdliwa procedura prowadzenia rejestru odpadów. może tym mykiem mieszczą się w limitach opakowań bez rejestracji

Albo ustawową tabelę grubości papieru na poszczególne wagi. tylko jakiś urzędnik musiał by przeprowadzić bardo drogie badania wytrzymałościowe papieru :D