Komuna wraca! ludzie okradają zakłady pracy, jawnie handlują kradzionym towarem w internecie i są z tego dumni!

in Folwark2 years ago

Na pewnej grupie widzę coraz częściej oferty materiałów w dobrej cenie dziś postanowiłem zapytać o szczegóły oferty.

2021-12-09 15_32_41-Spawacze, Spawalnictwo, Monterzy, Inżynierowie Elektrycy, Welder , Giełda _ Sprz.jpg

poziom przyzwolenia na kradzież poraził mnie

2021-12-09 15_40_33-(1) Spawacze, Spawalnictwo, Monterzy, Inżynierowie Elektrycy, Welder , Giełda _ .jpg
Odezwał się też i sam sprzedawca. Poziom znajomości języka polskiego jak po SP z zakładu poprawczego. Ja nie należę do osób wypominających błędy, ale tam było ich tyle, że miałem problem z czytaniem ze zrozumieniem.
2021-12-09 15_44_22-(1) Spawacze, Spawalnictwo, Monterzy, Inżynierowie Elektrycy, Welder , Giełda _ .jpg

Cena podobnej lamelki na Allegro na zrzucie ekranu, a w hurtowni zapewne o 10% drożej o ile nie bierzemy 10tyś prosto od producenta.

2021-12-09 15_54_16-Lamelka pferd - Niska cena na Allegro.pl – Brave.jpg
Nie będę zamazywał nazwisk potencjalnych złodziei i paserów skoro piszą to publicznie.
Aha i ten mem jest chyba wart więcej jak mój komentarz
images (1).jpg

Sort:  

Tzn sprawa jest skomplikowana. Większość ludzi pracuje dla korporacji i państwa a te zdominowały większość rynku. Korporacja z kolei to nie prywaciarz tylko komunistyczny twór ekonomiczny który faktycznie nas okrada bo zazwyczaj w naszym kraju nie płacą podatków. Jeśli okradają korporacje to zasadniczo w wypowiedzi powyższych maja sens XD niemniej samo okradanie złodzieja to nie jest moralne i słuszne działanie. Ja bym na twoim miejscu po prostu nie zniżał się do tego poziomu i nie mieszał się :D

No tak korporacje to poważny problem i sam jestem ich przeciwnikiem. Chociażby z powodu, że stanowią nieuczciwą konkurencję również dla mnie. Jednak kradzieży nie mogę pochwalać, bo tak jak piszesz okradanie złodzieja jest też nie moralne.

ja się niestety martwię że to tylko przedwiośnie fali kradzieży jaka będzie miała miejsce jak obecna inflacja i cała ta sytuacja się utrzyma.

!ENGAGE 100

There has already been too much ENGAGE today.