Sort:  

Nie wiem ale czy można z wynikiem tego testu przekroczyć granicę.
W każdym razie testy w podróży są dopuszczalne, nie dalej jak przedwczoraj odwiedziła mnie para z Polski. Mam na oknie lokalu napis mówimy po polsku i polską flagę więc weszli. On był po szczepionce a Ona zrobiła test i przylecieli na wakacje.
Poza tym w zaświadczeniu potrzebnym do przekroczenia granicy greckiej są trzy opcje: szczepionka, test albo ozdrowienie.
Dlatego napisałam w pierwszym komentarzu że z negatywnym wynikiem testu też można latać.

mam nadzieję, że to już ostatnie podrygi tego wirusa i że powoli wrócimy do starej normalności (tak by też wychodziło z danych historycznych o wszelkich epidemiach) i że w związku z tym politycy nie wykorzystają sytuacji do zrobienia dyktatury.

Nie nastawiałbym się na to po rządowym g..... jakie mamy. Inteligencja a na miejsce TVNowe klauny w drodze. Wszystkich je... pies i do kotła. Nic już po staremu nie będzie za wiele utkwiło ludziom. Najgorszy syf dopiero wypłynie trochę czasu musi upłynąć. Więcej zgonów i wtedy zobaczą wstanie ludu z kolan i jazdę jak przystało na nasze geny .

Wiem że moja nadzieja na to, "żeby było tak jak było" jest być może nadzieją głupca. Widzę co się dzieje na całym świecie, ale jak to mówią nadzieje umiera ostatnia.