You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ściana

in Folwark3 years ago

hehe sęk w tym ze już mam tam konto jak sie okazuje XD https://blurt.blog/@khrom tylko nei bardzo wiem skąd ani też jakie są klucze :P

Ale co do reszty wypowiedzi to powiem tak. polish ne jest taki jaki był bo nic nigdy nie będzie zawsze takie samo, Świat się zmienia i tyle. tu chodzi raczej o to że cała ta kwestia rozchodzi się o nasza energię włożoną w coś. Zawsze prędzej czy póxniej każde działanie spotka się ze ścianą bo są pewne rzeczy których nie da się przeskoczyc. czasme chodiz po prostu nie o to aby przebić głowa świanę a o ot żeby z za tej ściany ktoś nie urządzał sobie na nas bezpiecznych raidów i nie wyruszał na spokojne żniwa na owieczki po drugiej stronie.

Chodzi o ot aby ta ściana którą ktoś postawił była również dla niego granicą nie do przekroczenia... Wiesz coś jak szlachta która żyje sobie w luksusach i ma wszystkiego pod dostatkiem ale jest taki mur za który nie odważy się nigdy zapuścić. mur który sami postawili ale stał się więzieniem nie tylko dla tych co nie umieja go przekroczyć ale również dla jego twórców;]

i myślę ze to jest kwintesencja tego dlaczego warto się koncentrować na napieraniu na ten mur właśnie tutaj gdzie może i walisz ręką w ścianę ale ci którzy są po drugiej stronie słyszą jak uderzasz i to wystarczy żeby nie doważyli się wyjść.

Sort:  

Klucze są te same ;)

Od wyjścia ze steem powinny być zmienione bo konta cudnie są przejmowane. Był taki moment:)

A widzisz... mi się tam nie podoba, jakoś tak facebookowo ;) Poza tym mamy tutaj fajną ekipę na #polish, szkoda się rozstać po tylu latach...

ja też się zgadzam z @grecki-bazar-ewy. kolejne przenosiny to kolejny niepotrzebny moim zdaniem podział.

ps @sztorm owi chodziło o to że klucze które masz tu na hive masz wygenerować nowe jeśli jeszcze masz te co do steem dla bezpieczeństwa.

myślę o tym wygenerowaniu, ale boje się że coś popsuję

niema tam co popsuc. poprostu dajesz reset i ci nowe klucze wyswietla.. musisz je sobie wyeksportowac zapisac i tyle

aha no to uspokoiłeś mnie :)

a no właśnie znalazłem... te same co do steema bo do hive sobie zmieniłem już dawno

Pamiętaj że za wszystko musisz mieć trochę wolnych drobnych. Każde upwote, polubienia itd. kosztują ułamek. Więc tu nie ma walenie na pałę. Trzeba zarobić żeby dawać napiwki. Tokeny możesz kupić na Hive-Engine i przesłać na nazwę użytkownika:)

Czyli innymi słowy oddając głos kupuję treść. No to brzmi niby rozsądnie tyle tylko że to zasadniczo nie zmienia sytuacji.. mmmmkkkk nie będzei w takim razie opłacał w kółko naszej działalności sam a pytanie ilu jest takich co chętnie będą to robili. tu na hive jest to trochę tak że każdy głosujący korzysta z wartości wytworzonej przez całą sieć... nie w ten sposób ze maja dużo hive ale dlatego że kupując tokeny zwiększają ich wartośc. Czyli nawet przez tych graczy którzy o hive.blog nie maja pojęcia i niejako są być może nawet covidianami ale ich głos wspiera niejako antycovidiańskie tezy;)

W każdym razie miał oby to w takim razie sens gdyby nasze treści można było głosować bez limitu, Skoro płacę za to i np znalazłem artykuł sprzed 3 lat który mi sie podoba to dlaczego nie mogę zapłacić za niego tylko muszę głosować za coś co ktoś stworzył ostatnio, co mi się np tak bardzo nie podoba? powinno być tak jak z książką jak płacisz to za to co jest warte uwagi a nie za to kiedy to zostało napisane.

Moc to jedno. A każda reakcja pobiera małą prowizję groszową na tym zarabiają.

Flagi nie dostaniesz bo nie ma przycisku...

jeszcze inna kwestia że to wciąż nie rozwiązuje problemu w którym duże ryby będą się domagały cenzury. wydaje się wręcz że taka sytuacja stwarza jeszcze większe pole do popisu chociaż mogę się akurat mylić bo jeśli tak jest to zasadniczo bardziej przypomina to zdrowy system w którym za uczciwą pracę ktoś ci płaci REALNYM pieniądzem który też zdobył za jakąś REALNĄ pracę. usuwa to więc self upvoting i promowanie szitu tyle tylko że pytanie ilu tych chętnych płacić za treści będzie w miejscu w którym na razie hula wiatr? Druga kwiestia... covidianei z wiekszą kasą i tak mogą zagłuszyć nasze treści i zepchnąć je z kolei na dno do którego nikt nie dotrze a po pewnym czasie też zaczna sie dopmagac cenzury bo przeciez płacą to wymagają tak jak w każdej innej gazecie czy redakcji działającej na tych zasadach i tyle się skończy ;] A może? zaczniemy pozwalać przychodzic ludziom tylko z prawilnymi poglądami czyli zaprzeczenie wolności?

To jest klon więc wszyscy mamy tam konta i pewne zasoby w portfelu (w zależności od byłych zasobów na Steem). Ja swoje Blurty wymieniłam na Hive jakieś pół roku temu kiedy przez przypadek znalazłam to miejsce idąc śladem nowych dziwnych kont na Hive.

blurta wysyłas na blurtlink, memo to twój nick z blurta, wymieniasz na hive i robisz wypłatę na konto hive, Jestem na blurcie od roku - mtravel 😉

Wymienilam to co tam znalazłam już dość dawno ;)
Samo miejsce mnie za bardzo nie pociąga więc może napisz jak Ci się tam wiedzie, być może mam błędne odczucia.

Dla mnie nie ma ten portal wartości merytorycznej zbytnio, taka kopalnia tokenów, ale może się coś zmieni, bo blurt się podnosi Warto byc dla bycia - kopiowanie swoich treści nie jest zabronione i trwa chwilkę, Ludzi tam nie znam żadnych poza dwójką Niemców z pokaźnymi portfelami 😁, polskiej ekipy brak, zdobywanie tokenów to loteria

Czyli można kopiować tam posty udostępnione wcześniej na Hive... Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

Nigdy nie miałem z tego powodu żadnego problemu, pozdrower😉

Doskonale cię rozumiem i tak jak ja się przyzwyczajam i drażnią mnie nowe miejsca. Jeśli chodzi o konto to jest fork po steemie. Więc konto powinno mieć klucze steemowe...:)

tu nie chodzi o to że się przyzwyczaja tylko o to że tam po prostu zaś nie ma nikogo. Na hive znów została poświęcona spora energia do promocji i tak czy siak jakoś to odnosi efekt wycofując się tam to trochę tak jak uciekać przed wyznawcami covida na syberię. na sybierii tez sie da żyć i też się da stworzyć po wielu trudach nową społeczność tyle tylko że słyszałem coś o hasłach ala masowa adopcja web 3.0 i takie tam? o czym my tu mówimy? przenosiny ze steem wyrządziły sieci wystarczająco dużo szkód i negatywnych emocji. Podzieliły też społeczność na dwa obozy tyle tylko ze ogólna niechęć do justina suna byłą spajającym ogniwem dla tych co zostali na hive wystarczającym żeby to dalej działało i nie upadło. A blurt? no cóż... jakoś tego nie widzę na razie. Chyba z mówimy tu po prostu o kwestiach finansowych i trzepaniu kasiorki na dublowaniu postów to ok :P mogę tam przerzucić swoje stare treści i zbudować coś co nazwał bym ekstra "przyczółkiem". Tylko raz że do kogo one dotrą jeśli nie ma tam polaków? a ci co sie przeniosą się tam to juz czytali i widzieli to tu. Mozna nazwać to Backupowym planem czy coś, tylko wiem że to ie kończy zazwyczaj trochę tak jak "inicjatywa" paru kolesi którzy nagle podczas bitwy postanawiają złamać linię i dokonać "taktycznego odwrotu". poprostu w momęcie gdy pierwszy opuści linie to no cóż... bitwa jest zazwyczja już prezgrana bo za nim idą następni...

Zobacz ile jest "alternatywnych miejsc" bitchute, d tube, rumble co tam jeszcze... tyle że one maja jedną wade... brak tam zasięgów i społeczności a człowiek ma czas ogarniać tylko mały fragment.

Chyba z mówimy tu po prostu o kwestiach finansowych i trzepaniu kasiorki na dublowaniu postów

Po pierwsze jak postawię stronę dopnę wtyczkę Exxp prześlę na blockchain to nie jest to dubel. Przecież większość wrzuca na dziesiątkach stron wpisy. Od kilku miesięcy wrzucam bezinteresownie posty metodą Hive>>>kolejny blockchain>>> minds do podnoszenia zasięgów linków i obcych mi kanałów w śmieciowych moich postach po to, żeby podciągnąć im zasięgi, wzmocnić linki. Bo obecna sytuacja tego wymaga, zamiast się skupić na swoich zainteresowaniach. Na steem identyczną metodą wbiłem śmieciowy projekt, który wylądował pod frazą trzymilionową top 3,6 i kolejne od stron zagranicznych. Wiedziały o tym dwie osoby na steem jeszcze za czasów adminowania sp. Wielokrotnie pisałem nie promować g.....o linków, tylko własne.

kwestiach finansowych i trzepaniu

Sam pisałeś, że zaprzestaniesz pisania, jak odejdzie więc?

Zobacz ile jest "alternatywnych miejsc" bitchute, d tube, rumble co tam jeszcze... tyle że one maja jedną wade... brak tam zasięgów i społeczności

Brak społeczności to się zgodzę, bo brak wyjaśnienia co jak z czym. Rejestracja to kosmos dla wielu. Kanały wyżej to mają dobrą moc, w zależności jak to promuje. Nie zapomnij że są to kanały TV. Już się pojawiają takie jak odysee które ostatnio podrzuciłem z możliwościami dla aktywnego i właściciela kanału. 3speak wprowadza to samo. Kanał zdp osobiście podrzuciłem linki w kanale. Zauważ, że na telegramach i innych socjalach nie są promowane, żeby nie pokazać, że coś takiego jest. Wiem po wielu grupach A jest obecnie kilka znanych osób- raczej ich kanały. Kilku takich było z social wzorujących się na Majk Kołcz tego podobnych jak Kujawa. Ani słowa chociaż mam podejrzenia zupełnie inne.

Pisać tak, żeby nie oberwać ze starych steemowych kont które się obudziły, bo coś się komuś nie podoba. Zresztą ja nie pisałem, że odchodzę, bo zanim MK wstawił post, miałem fragment wpisu, który usunąłem dzisiejszego wpisu. A prawda jest taka że na ataki nie ma obrony w razie draki. A i upy będą zerowe a podłączać się pod jakieś app nie mam zamiaru żeby dostać upa.

Brak społeczności to się zgodzę, bo brak wyjaśnienia co jak z czym

no i właśnie teraz wyobraź sobie że mamy już blurt steemit hive i co jeszcze i teraz wszystko to niby to samo a jednak to nie to samo.. na 2 z tych platform trafiają jeszcze userzy z poprzedniej reklam ya na 3 przeciągają ich nowi userzy blurt.. nosz to jak by mało było chaosu dla nowych to jeszcze mamy chaos przez za dużą ilość klonów? no własnie dlatego pewnie jest tak kiepsko ze społecznością bo juz jakiś czs temu pisali tu ludzie którzy mówili że na steema się wbili a tu nic się nie dzieje i dopieo potem sie skapnęli ze wszyscy na hive są ;]

Sam pisałeś, że zaprzestaniesz pisania, jak odejdzie więc?

nie do końca zaprzestanę. źle mnie zrozumiałeś. Napisałem że np będę to musiał zepchnąć czysto do strefy hobby czyli np jeden 2 wpisy na rok przynajmniej dopóki nie będę miał stabilniejsze sytuacji finansowej i jednocześnie czasu na działanie. chodzi mi o to że większość środowisk alternatywnych cierpi na brak kasy i nawet mimo tego że cięzko pracuje i robi dobry content to jeśli zrobi coś niepoprawnego politycznie to w popularnych miejscach nie dostają NIC za swoja pracę.

Po pierwsze jak postawię stronę dopnę wtyczkę Exxp prześlę na blockchain to nie jest to dubel. Przecież większość wrzuca na dziesiątkach stron wpisy.

no tu masz trochę racji ale też w wiekszsci miejsc nie dostajesz za to nic więc jak przekopiujesz tam to raz ze sam sobie szkodzisz bo np nie przyjda nowi userzy na hive tylko przeczytają to tam (chyba ze dasz odnosnik tu), a po drugie własnie wartośc tej treści bierze się z jej dostępności tylko tam gdzie ktoś ci za to płaci...

co do reszty sie nei wypowiadam bo nei jestem pewien o co chodzi :P

Myślałem o dziesiątkach typu blockchain krzaki. Ten sam wpis wędruje wszędzie i jest tokenizowany przez ponad połowę osób...

a no widzisz ja nie bardzo mam czas na takie zabawy.. teraz np mam pozornie nieco więcej czasu na pisanie tu, ale jak miałbym jeszcze kopiwać to samo wszędzie... dla mnie leopiej by było gdyby wszyscy ci userzy byli tutaj. i obawiam sie ze na tym samym własnie polega popularność fb... bo wszyscy są TAM a nie na milionie blockkrzaków ;] przykładowo załozyłem sobie tu takie portfolio z moim pracami @pravia3d i tera chciałbym żeby na to portfolio i moje wpisy trafiło jak najwięcej osób zarówno po to żeby docenić moja pracę jak i żeby np znalazły się osoby chętne do zlecenia mi jakiejś pracy... gdyby to miało sens i było by tu nawet z 10000 osób które potencjalnei moga to zobaczyć to użył bym nawet moich tokenów żeby promować te prace. A w obecnej chwili to po co mam je promować skoro nie mają do kogo trafić? Tak samo z artykułami... dajmy na to że nawet dużo nie zarobią ale niech przynajmniej trafiają do dużej grupy odbiorców... w końcu po to wszyscy coś podlinkowujemy np na facebooku ;] rozumiesz o co chodzi? to œłanise powstrzymuje masową adopcję.. a w momęcie kiedy my sie dzielimy i mamy swoje kolejne hivy steemy blurby śmurby to korpo budują kolejne "serwisy" które już czekaja na ludzików uciekających np z facebooka...

a jeszcze taka kwestia co do tego portfolio... raz to np opublikowac a dwa potem sprawdzaj dziennie 50 miejsc czy ci sie ktoś nie odezwał.. masz czas? bo ja nie ;]

O nie wspomne juz oo dpisywaniu na komentarze... potme pisze arty a pod nimi cisza i nawet nieiwem czy wszyscy maja wyjeb.. na to co pisze czy poprostu osoba która przeczytała to na blurb odpowie mi na hive czy w ogóle na steem? no juz mnie boli głowa :P