You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ściana

in Folwark3 years ago

Jestem na blurcie od roku, nie ma tam polskiej społeczności, ale głosuje na mnie o dziwo - głównie niemiecka może dlatego że jestem ze Śląska :D czy mżona zarobic na Blurt? Gdy zakładałem konto rok temu, po miesiącu warte było 900 USD w tej chwili warte jest jakieś 50 USD, ale kopiuje tam treści, bo to dalej moja własnośc i czekam, czekam na was może coś się ruszy - mtravel

o do kowidowych paszportów - same się zdeaktualizują, bo para szczepionka jest lipna i działa tylko 6 miesięcy - w porywach

Sort:  

A no właśnie też pomału przenoszę swoje treści tak od końca i będe je przeplatał tymi nowymi pisanymi tu. Na pełne przenosiny raczej jeszcze się nie skuszę póki co bo właśnie niestety bieda straszna nie tylko jeśli chodzi o ludzi ale o narzędzia. Niemniej pewnie prędzej czy później i tak nazi cenzorzy nas zmuszą wiec jak to już gdzeiś powiedziałem trzeba budowac przyczółek.. rozważam też w przyszłym roku założenie jakiegoś serwera i może jak by się to kręciło to faktycznie właśnei pod blurt ;)

to proponuje jeszcze publish0x, tam się słabo zarabia, ale a to w egzotycznych tokenach, w tej chwili FARM, Ampleforth a kiedyś był IFARM, DAI, BAT, LRc, ETH i wiele innych 🍺

Obadam, dzięki za info ;)