MK na tropie straszydła w koronie

in Folwark4 years ago

Dwa dni temu wysłałem sms do kilkudziesięciu osób z listy swoich znajomych z dwoma pytaniami:

Czy znasz kogoś zakażonego koronawirusem?
Czy znasz kogoś kto zna taką osobę?

Pytanie powtarzam w rozmowach z rodziną i znajomymi. Wszystcy odpowiadają NIE, a o koronawirusie słyszeli tylko w TV lub czytali w internecie. Proponuję Wam wszystkim powtórzyć mój eksperyment.

Jak dla mnie ten wirus istnieje tylko w mediach. Nie neguję istnienia koronawirusa ale martwić zacznę się dopiero wtedy gdy będę miał namacalny dowód na jego istnienie.


post beneficiaries: @fundacja / 100%

Sort:  

Mam podobne wrażenia, że jest to globalna ustawka ukartowana jak wiele innych przez światową grupę Bilderberg co rocznie debatującą nad losami świata. Całą medialną szopkę rozpoczął sam Bill Gates, który również należy do klubu. "Nowa modna choroba" Nastraszyć medialnie i wysłać na badania a tam otumanić różnymi świństwami dożylnie i wcisnąć tak jesteś zarażony. Sprawdzić co mamy w środku za kompot wciśnięty nie sprawdzimy. W takich przypadkach jesteśmy zmuszeni zaufać jako pacjenci. Chłop dobrze gada.

"To jest wirus państwa opiekuńczego! Rekordowe spadki na Wall Street!"

:facepalm:

Proponuję Wam wszystkim powtórzyć mój eksperyment.

Do dziś nie znałem, ale już znam. @darties ma koronawirusa.

A gdyby ktoś ze znajomych powiedział że zna taką osobę to jest namacalny dowód? Czy musiałbyś sam mieć problemy z oddychaniem? Bo to też żaden dowód. Nawet jakbyś pod mikroskopem zobaczył kulkę z mackami to też nie jest dowód bo być może telewizja kłamie że tak to wygląda...

Ciekawe czy mecz ligi mistrzów który mam zamiar zaraz oglądać to też ustawka, w sumie nigdy nie widziałem na żywo żadnego z graczy. A może Kaczyńskiego nie ma, to tylko ustawka żeby prać nam mózgi, widział go ktoś na żywo tu? A może nie ma USA, w sumie to tam nie byłem i nie dotknąłem.... Niektórzy tak wieżą w to pranie mózgów że sami sobie je piorą :)

A może Kaczyńskiego nie ma...

jestem skłonny przystąpić do wyznawców tej teorii spiskowej :)

A skad te osoby mialy wiedziec czy maja wirusa czy nie? Mozna na niego chorowac bezobjawowo lub typowo sezonowo. Problemem jest, ze jest bardzo zly dla starszych osob, wiec nieswiadomie wiele ludzi moze go roznosic.