Да се замислим за минутка ?

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

img_0.5378718439110403.jpg
Здравейте на всички ;)
Събрахме се с едно семейство да пием по едно питие и какво се случва в един момент всеки спира да говори забива във телефона и си стоя сам аз на масата и реших да направя една снимка за доказателство че вече не сме като хората
Хора ние 10 мин не си говорихме по едно времв яикам абе ейййй какво правим замисляте ли се че ние не общуваме всеки забил в телефона ужассс.....

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @anioiicko.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

@Iliyan90 Братле защо не ми дава да качвам снимки ?

Ето какво ми пише
img_0.26899861573516504.jpg

Смешно ми е, но ми е и тъжно! Закъсахме гооооо.... 🧐😂