Езерото "Дружба" от високо 😁

in Ecency Bulgarialast year (edited)

▶️ Watch on 3Speak


Здравейте на всички ,качвам няколко снимки ,които сглоби в едно кратко видео.Вчера минавах покрай Дружбенското езеро и реших да спра за да пусна дрона.Първоначално не ми позволи,изписа ми че е забранена зона,но след като се верифицирах ми позволи.Вдигнах го ,направих няколко снимки и след малко ми изписа да бъда внимателен защото има прекалено силен вятър 😁


▶️ 3Speak

Sort:  

Оооо бил си в Дружбай 😃 Много е красиво там 😊 Имах възможността да го видя скоро , а също така и лятото 😊 Обработваш ли снимките? Цветовете са по наситени и се е получило много добре 📸☺🤍💚❤

да да.леко пипвам цветовете 😁 Да на езерцето е супер и ние няколко пъти сме ходили на разходка ..приятно е

Друго си е от високо
@tipu curate 🙏

Красиво е! И снимките са добри. 😉
!BBH
!LUV

@benbow2017! Your Content Is Awesome so I just sent 1 $BBH (Bitcoin Backed Hive) to your account on behalf of @mariya36. (1/1)

Благодаря 😊

Живописно и приятно място за разходки, свекъра ми живее на 5 минути пеш от езерото.Винаги го посещаваме, когато сме на гости. Вижда се и параклиса, който също е забележителен!🙂🙋🙂

Да да така е и ние няколко пъти сме ходили прекрасно е за разходка и отдих 😊😊😊

🙋🌹🙋