Приключението на моят живот част 3

in Ecency Bulgaria2 years ago

17.09.2012г. Отправихме се отново към входа на централното поделение на Френския Чуждестранен Легион в гр.Обан.Когато стигнахме имаше още 2-3 момчета от различни националности на входа,след малко отвориха вратата и ни поканиха да влезнем .Преди обаче да ни пуснат в двора ни поиска документи за самоличност,аз подадох моята лична карта и международен паспорт и ме пусна,дойде ред на Борката,той подаде своята лична карта на човека го попита и за международен паспорт,който Борис нямаше -тъй като ,не ни е трябвал никъде по пътя,аз моя го бях взел защото го имах,бях патувал 2008-2009 през Сърбия ,и за това си и бях изкарал,но мисля че 2009-2010 вече не бяха задължителни за преминаване през Сърбия. Сержанта му каза че няма как да го пусне без международен паспорт,каза че Българи,Кипърци и Турци,трябва да представят и него освен лична карта.След малко мен ме избутаха навътре а него навън,и така пътищата ни се раделиха. След като влязохме в двора ,Сержанта който ни покани ,ни каза да си оставим багажите отстрани и да се подредим в редица ,направихме го. Попита всеки от нас от коя държава идваме,имаше момчета от Испания,Сърбия,Унгария,Франция и аз от България.След това ни строи пред една успуредка и лостове и ни извикваше един по един да покажем физическите си възможности.Когато дейде моя ред започнах дасе набирам ,броя..броя и по едно време ме спря видя че това не е проблем за мен и ме върна обратно в редицата.Когато дойде ред на Испанеца много едър мъж,който не успя да направи едно набиране-директно му каза да си вземе багажа и да си тръгва,да се върнел минимум след 3-6 месца когато ако е в по добра форма.Кандидатите бяха много и за това правиха и този подбор още преди да сме влязли за съществените изпити, които бяха Медицински,Физически и Психо .След като влязохме вътре взеха целия ни багаж,лични документи,пари(когато ми поискаха парите аз подадох няколко евро на монети,човека ме подкани да си дам и хартиенити,съответно когато му казах,че нямам други ,той се изненада 🤣)телефони(на телефоните даже им извадиха сим картите и ги залепиха на гарба на самия тел с тиксо) закараха ни на един двор където имаше около 30 момчета,от които се оказа че трима са Българи ( от Бургас,Пловдив и Варна),и вече чакахме да ни извикват за различните медицински прегледи. Цял ден идваха и си отиваха хора,извикваха ни в различни кабинети за прегледи давахме кръв,урина ,очен кабинет,зъболекарски кабинет. Все едно си бяхме на военна комисия .18.09.2012 Имахме закуска,обяд и вечеря през деня. 19.09.2012 поредния преглед закараха ме пред един кабинет където имаше още момчета които чакаха.Бях 5 или 6 ти на опашката прегледа траеше между 15- 30мин .като правиха обстоен медицински преглед на всияко- главно стави,зъби,белези(хора с големи белези ги връщаха да си ходят) Беше станало време за обяд последните няколко човека ги изтупаха за по 5мин ,защто лекарите да ходят да обядват аз с моя късмет естествено останах за след обяда.След обяда вече прегледите отново бяха доста обстойни и траеха по 20-30мин.Влязох аз първо легнах нещо като заболекарски стол ,прегледаха ми зъбите(между другото,бяхме проучечли ,че максималния брой пломби 3-4 ,и максимален брой липсващи зъби беше 4-5)🤣. Дойде време за ставите накараха ме да правя,клекове,да въртя китки,лакти ,рамене ,врат ,кръст ,колена-всичко.Когато кляках едното ми коляно изпука лекарят се заслуша,чукна с някакво чукче и като цяло се съсредоточи там,след малко ми написа бележка и ме прати да си ходя(незаех какво означава това) Попитах един сержант Руснак,с който си бяхме говорили преди това на(Българо-Руски 😁)Той много ме беше харесал преди това като беше разбрал че съм от България ,той ми каза че с тази бележка ме изпращали в болницата в Марсилия за ренген на коляното,и след това с снимката да се върна отново.Попитах го дали се плаща,той ми отвърна че около 90 евро струвало. А аз нямах пари,беше привечер ,дадоха ми багажа и вещите и ме изпратиха до входа. И така останах сам без приятел,без пари,на 2000км от вкъщи.
И тук ми предстояха още няколко,тежки дни за които ще ви разкажа в последната 4 та част

На тази снимка чета за пореден път книгата ''Аз Легионерът'' написана от Българина , Георги Лозев
200920121263.jpg

Аз ,Легионерът
orig.jpeg

Sort:  

Здравей!🙂Кога ще прочетем и четвъртата част от разказа за твоите приключения?☘️🙂

Утре вечер или в петък, ще го довърша 😊

Благодаря!🙂

Congratulations @benbow2017! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 200 replies.
Your next target is to reach 300 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the April 1st Hive Power Up Day
The fourth edition of Hive Power Up Month started today. Don't miss it!

Голяма история човек. Гледал ли си филма с Жан Клот Лъвско сърце?

Да, гледал съм го, голям филм, има и друг с него от 1998 "Легионерът"

Да и нето го знам.

Днес няколко пъти проверявах за третата част, и реших, че може би си я оставил за утре.Вечерта имахме гости, и след като ги изпратихме, реших да проверя!И изненада, пуснал си и тази част от приключението! Прочетох разказа с голям интерес, за което ти благодаря! Разказваш увлекателно и искрено!В очакване съм и на последната част!🌹🌺💐

😊 Благодаря. Ами по принцип не съм много по писането, но се опитвам да го разкажа най накратко, но то стана на 4 части. Между другото наскоро открих една флашка на която намерих снимките от това преживяване (мислих че съм ги загубил) Даже писах на Борката и той вика моляте прати ми ги и на мен защото аз съм загубил всичко(били са му на някакъв лаптоп, който се е развалил)

Здравей!Познато ми е желанието да разкажеш нещо накратко, но като почнеш да пишеш, осъзнаваш, че ако не обясниш безброй неща, ще останеш неразбран, без подробности и пояснения не се получава.Много по-лесно е да разкажеш , отколкото да напишеш дадена случка.Ти си се справил успешно, щом успя да ни потопиш в историята си!Има една приказка, че всеки средно интелигентен човек може да напише поне една книга-книгата на живота си!И според мен е така!🙂🌹🌺

Точно така се получи, когато започнах да пиша, исках да пропусна някои неща, но без тях се губеше смисъл. Да определено по лесно е да се разкаже от колкото да се напише. Аз има себе си за средно интелигентен човек 😁 Така че ако реша да пиша книгата на живота си би трябвало да се справя 😁

Да, и аз преценявам за себе си, че съм средно интелигентна.Доста хора ме съветват да напиша книга, но за това трябва време, желание, търпение и главоболие (в буквалния смисъл)!Тази платформа, в която се пускат само авторски неща, доказва, че не е лесно да си творец!Има едно клише, което е вярно-изкуството се ражда от страданието!🌹☘️🌹

да предполагам че няма да е лесно написването на книга, моя приятел @mestanophoto написа книга за едно негово приключение, може да каже колко е "лесно" между другото и той е кандидатствал за легиона преди няколко години, след мен 😁 щес е радвам да напише и неговата история някой ден

Щом сега си тук, в България, със семейство и дете, предполагам, че не си влязъл в този легион!Дано съм права, иначе не ми се мисли какво още може да си преживял! Значи приятелят ти също е бил достатъчно отчаян, за да опре и той до легиона!🤔

Наистина си имал страхотно преживяване. Предполагам че си бил на повече от 20 години. Как си очаквал всичко да се получи все едно се настаняваш в хотел . Защо си отишъл без пари . Служил си в казармата и знаеш за особеностите и непредвидените неща които се случваше в армията. Нищо че това е чуждестранния легион все пак това е армия .

Бях на 24 години след два месеца щях да навършвам 25г,Истината е че нямах дриги пари, които да взема.. Бяха трудни времен.По принцип имах и план"Б"