You are viewing a single comment's thread from:

RE: Моето представяне в Ecency Bulgaria/My Introduction to Hive Да живееш с нубийско племе на брега на Нил в Египет

Добре дошла в платформата, слънчева Глория!
Прекрасен начин на живот си си избрала и така ме впечатли, че цял ден виждам снимки в съзнанието си от поста ти и ти се възхищавам .
Единственото място, където съм била, силно съм впечатлена и ме превлече като магнит беше Камбоджа.
Ти си голяма късметлийка, намирайки този кът от Рая!
Очаквам ощеееее снимки и разказчета от Рая!
💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Sort:  

@elkakoycheva много благодаря за съобщението, и вие ми изпълнихте сърцето. Ако желаете свържете се с мен ще ви напътствам как да дойдете до тук и да се запознаете с този приказен кът. В новия пост има още различни снимки от тук. Сърдечни поздрави и благодаря 🙏🏼

Прекрасно!
Благодаря за предложението, много мило ! 💗😁💗