You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Красотата" през 21-ви век - "Beauty" in the 21st century

in Ecency Bulgaria3 months ago (edited)

Аз, също съм за естествената красота!
Няма нужда всички да изглеждаме перфектни. Дори не е за предпочитане, понеже от изказвания на момичетата, които са красиви, (било то направени или Бог така ги е създал) съм чувала неведнъж, че мъжете се "страхуват"( или незнам коя е точната дума) да живеят с такава жена. За семейството предпочитат по обикновенна и не толкова забележима жена.... Ноооо, почти всяко младо момиче дере земята, за да има възможност да се разкраси..... Било то бюст, било то нос, скули, коса, бедра, леле то целият може да си "пипнат"..... А маникюра вече излиза от рамките на нормалното, да си издухат нослетата вече немогат (да не давам дригият пример, който ми дойде наум)
Нооооо това е новото време, аз разбирам всички и одобрявам, стига всеки да е щастлив!
Защото определено мисля, че човек посяга на природата си, за да е Щастлив!
Но, дали е така!?
Май, не...
После самота, разправии, тъга, скука.... Когато не се харесваш, каквото и да направиш, все не те удовлетворява.... Когато желанието се превърне в мания,..... Бог да е на помощ
Имаш ли физически проблем, направи каквото е нужно, но минеш ли границата, спасение няма💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
За мъжете важи абсолютно същото....
Нямаме мярка за нищо вече....

Вече виждам, как пред очите ми хората се променят!
Ще забелязвам само тези, които се променят за добро😊💫😁💗💕