Свободата 🍀

Тайната на живота е да се чувстваш свободен ..🙏
Където и да си каквото и да правиш да го правиш с любов и удовлетворение за това че си днес това което си създал вчера 👌

received_3851404498239076.jpeg

Тайната е да се чувстваш щастлив независимо по кой критерии и разбиране ...
Свободата е основата на щастливия живот 👌
Сам да избереш как и какво и кога да се случи ..
Ти да определиш кое е правилно и кое не
Не системата не правителството не мнението на някой друг а Ти!

received_1674979199340811.jpeg

Кой определя кое е правилно и кое не
Всеки човек има право на собствена изява и индивидуалност
Когато си различен не означава че ви по-малко от другите...а напротив
Според мен е хубаво да имаме смелостта да бъдем себе си без да се плашим от това какво ще кажат хората 🙏
Да изразяваш себе си е емоционално здраве душевен мир и спокойствие на ума 🙂

received_289164802572363.jpeg

Да правиш това което те кара да се чувстваш щастлив
Не по задължение не защото така трябва ...
Думичката трябва на мен лично не ми допада защото налага една такава нотка на "нямаш избор" трябва да го направиш ...
Ами Не ...

received_168081025054004.jpeg

Преди време си мислех че съм сбъркана че съм човек който не вписва във тълпата...нещо ми има защо не мисля като другите ..защо не искам да запълвам егото си във бляскави неща и материална сигурност в това да се тупам в гърдите и да се отъждествявам с егото си..

received_404902810962330.jpeg

Да си различен не е недостатък ..това е дарба👌
Дарба която да цениш и развиваш дарба която да те свързва все повече с Аза
ти...
Да се сравняваш е болезнено
Научих по трудния начин че това е недостатък който ни е втълпен още много малки
Може би несъзнателно но се случва и това понякога всъщност убива потенциала ни 🙂
Сравнявай се само и единствено с вчерашното ти аз
Стреми се да бъдеш по-добър от вчерашния ден и по израстнал в настоящия😊

received_224174866122983.jpeg

Живота е прекрасен щом живееш така както ти решиш за добре
Да правиш това което те удовлетворява и те кара да се чувстваш пълноценен
Израстваме в една такава среда в която ни се диктува още от детската градина .
Прави това и това
Учи това и това
Иначе няма да станеш това и това
Хората няма да те уважават защото не си това и това
Не се ли чувстваш щастлив от това което си ...Какво значение има хората какво мислят 🤔
Свидетел съм на доста ситуации в които хора чудещи се и лутащи се между пътищата на живота си
Стоят си питат
"Защо не съм щастлив а успях"
Защото от теб се очаква да запълниш идеалите на някой друг и накрая стоиш и се чудиш след 30 години
Това не е моята реалност това е идеала на някой друг ..

received_1074198666394123.jpeg

Усмивки ви желая ❤️
Приятен ден от мен
Поздрави Яниса

Sort:  

Много хубаво и сериозно, ама за млад човек българин по лежерно го давай!

Хаха о да пълен айляк 🙏😁

Иес бейби

Райски кът ;)

Каквото и да кажа за теб момиче ще е малко! Хора като теб ме карат да вярвам, че доброто,щастието и любовта винаги ще побеждават в този свят. Защото лъчите от светлина които струят от хора като теб, винаги ще разбиват, прогонват мрака от сърцата на хората и ще ги карат да следват мечтите си! Много пъти не чете и не прегледам всичко което харесвам, но когато се спра на твоите послания. Изпитвам истинска наслада от думите с които твориш и се радвам, че съм в тази соц. мрежа и се докосвам до духът и енергията които предаваш. Благодаря ти! Надявам се като се прибера в България да те срещна и да се запознаем. За мен ще бъде изключително удоволствие 🤍💚❤️🤗🙏

Радвам се че нося радост и вдъхновение..
Благодаря за красивите думи 🙏
А ние някой ден всички тук в тази социална мрежа можем да направим една групова среща .😊
Какво мислиш @iliyan90

Ние сме го измислили. Само да се прибера живот и здраве. Ходихме с него миналото лято на една страхотна база в Априлци и смятам, че там можем да си направим една страхотна среща на бг кошера 🐝🐝🐝🤍💚❤️🤗🙏

Прекрасно🙏





.............

Posted using Dapplr

Вълшебство е живота, а добрите хора-ангели!

Напълно е така 🙏