Утро в благодарност 🙏

IMG_20210415_092041.jpg

И в този ден прекрасен когато слънчевите лъчи проникват през облаците и света се събужда аз ви пожелавам усмивка още на разсъмване...🙂

IMG_20210415_092842.jpg

Обичам да гледам как цветята се събуждат и се отварят за света
Черпят енергия от слънцето и му се отдават напълно
Вечер се затварят когато стане тъмно и студено ...Как дори едно цвете ни дава пример за това как са се грижим за себе си
Как да се радвам на слънчевите лъчи и да благодарим за това че ни топлят и събуждат приятно сутрин с нежен допир ...
Колко е хубаво да поседнеш за малко на поляната и просто са се отдадеш на тази топлина да се заредиш със енергията която то ти дава и да благодариш защото без него не бихме съществували 🙏

IMG_20210415_092115.jpg

Как според мен трябва да осъзнаем колко сме малки в голям обширен свят но и всъщност толкова равни по стойност ...
Как всеки си има своя индивидуален чар и дарба която рано или късно открива и ако има свободата на душата си да я развие нека бъде в целия си образ му пожелавам 🍀
Дори и тази малка пеперуда има правото да лети свободно из стаята ми защото тя има също толкова достойна колкото и всички ние да бъде тук ...
Аз лично винаги бих дала път на мравката и бих оценила страха на колибрито когато покажа уважение към това малко същество и осъзная че всички сме равни по достойнство и всеки има правото да бъде тук и да бъде себе си изцяло ♥️

IMG_20210415_092209.jpg

Когато се събудя сутрин първото нещо което правя е да се разтегна и да помириша цветята ...Когато усетя аромата на цветя просто душата ми трепва
Когато усетя първите слънчеви лъчи усещам как прилив на топла позитивна енергия блика в мен и ми подсказва как започва поредният прекрасен ден 🌞

IMG_20210415_092223.jpg

Мъркането на този котарак също мога да кажа че е достойно за уважение тъй като каквото и да е било легне ли той до мен помърка ми малко и всяка негативна енергия се изчиства като душ от глухарчета върху мен хаха
🌞Пожелаваме ви приятен усмихнат и слънчев ден 🌞
Искренно ваша Яниса 🙏

Sort:  

прекрасно..

🌞🤗♥️🍀

Добре казано и показано! Успех!

Благодаря

Красиво ;)

@tipu curate

Благодаря

Congratulations @harmony.art! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 600 replies.
Your next target is to reach 700 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Животът е прекрасен и ти също!