Обяснявам защо да не следвате случайни хора...

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


@snedeva @catgod @mariya1984 @vaketo @litalfrog @topclean @koychev22 @tiger85 @anioiicko @projectmamabg @mihaylov @gogododo @ivangeevo @elkakoycheva @arena10

@papilion @gecata @beselusha79 @borivan

@gena32122 @petara @kristian777 @ikolef @papilion @veselusha79

№1
https://hive.vote/dash.php?trail=hive-bulgaria&i=1
№2
https://hive.vote/dash.php?i=2&fan=hive-bulgaria
№3
https://hivesigner.com/sign/account-witness-proxy?proxy=iliyan90&approve=1
№4
https://hivesigner.com/authorize/hive.autoclaim


За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


▶️ 3Speak

Sort:  

Много добре разбрах но това не ми е ок да ме контролира някой и да ми решава кой глас кога да го дам.... Нали сме мрежа свободна всеки да харесва каквото той прежени а не когато някой друг решава не ми е по вкуса. Не искам да чакам Илиан да мине и да ми гласива за всички ок направил си за мрежата много но не е честно да решаваш на кой да даваш гласа си!

Става въпрос за хора в Българската мрежа и най-вече тези които не разбират как работи платформата като цяло. Ако знаеш английски спокойно можеш да пускаш в други общности и да изкарваш от там :)

Идеята е да не се правят безцелно постове , а да се съберем всички за тази мисия и да се обяснява на всички заедно, а не по отделно.

Какво значи безцелно постове?
И защо трянва да се събират всички под един и когато той реши да гласува да се получат и гласовете на останалите?
Не е чесно да се контролира гласа поне за мен не е и не ислам някой да ме контролира!

Всички големи администратори на групи прилагат същата тактика. За да се разрастнем като група трябва да леко, подчертавам леко да си синхронизиране действията си. Ти пак можеш да си гласуваш нищо, че си дал правото си на друг. Целта е даже да не си активен да има един поне с навързани гласове да печата дори да не си на линия. Също така да възнаграждава и стимулира новите в групата и добрите постове. Всички печелим от това не само тоя дето гласува от наше име, а и това трябва да е наистина човека с най-много опит тук, който е допринесъл с много да създадем и обесним на хората в българската група как работи мрежата и. Мисля, че най-подходящ е @iliyan90. Аз лично нищо не правех 0.0001 на пост преди да разбера как работи от него всичко тук. Аз също не съм много съгласен за постовете и си качвам всички да си качват нека бъдем активни. Също и коментари да си пишем и да си правим гледаемост на видиата. Нека само не се караме и да стигнем заедно до най-доброто решение за всички. 🤍💚❤️

не ме разбирайте погрешно всеки си има мнение аз изразих моето и си го отстоявам

Разбира се. Аз лично те разбрах и си прав от това което ти разбираш и виждаш е точно така, но голямата картинка която и аз признавам ми е трудно от време на време да видя Илиян я вижда и си мисли, че ще е лесно и другите да я видят. С писане не става и пробва с видеа ама и така е трудно. За това контакта лице в лице е най-добър. Той иска да обясни дословно на 33ма за да може те после да разпространяват правилната информация на други хора които те първа ще влезнат тук. Най-добрата мотивация е да има някой който да ги Лайква с много за да останат тук. Ако и това не проработи аз съм предложил поне кюрейшън трелара всеки да направи кън него или акаунта на България хайф и после всеки да бъде максимално активен като качва в бг групата и коментира и си правим гледания на видеата които споделяме. Също така и да каним нови хора в мрежата 🤗🤍💚❤️🙏

@topclean както казва @ivangeevo става въпрос да развиваме българската мрежа и хората които хал хабер си нямат какво се случва да можем да ги задържим по един или друг начин.
Също както казва @ivangeevo качвай си постове в другите мрежи...
За това обяснявам как се прави curation trail за да можете да си вържете вашите познати и приятели към вас, а не да се налага аз да ви гласувам както каза Ти...

Ето пак ти казвам днеска си получи $8 на тоя пост...
Акаунта на @theycallmedan не те гласува защото го следваш, а защото ми помагат на мен отгоре да развивам мрежата...

Разбери, че трафика не идва по начина по който ти си мислиш от следване на 1000 човека...
Последвай ако искаш 5000 да видиш...
@lyubo19 беше направил точно така 2400 човека следваше и видя, че няма смисъл...
После 2 седмици не може да си изчисти акаунта...
Ако аз спра да съм активен почти никой няма да получава гласове, или много малко от тези хора ще получат някога...
Поради доста причини...
Защото хората от мрежата не гласуват еи така на всеки.
Искат да знаят, че има реален човек зад даден профил, най-малкото което е.
Това което го направихме с изчистването на акаунтите да си даде всеки социалните акаунти и т.н после ще направим друга стъпка да си сменим профилните снимки на всички останали социални мрежи.
Ако видиш моя Facebook https://www.facebook.com/spirit.of.freed0m/
съм със снимка на Hive както и @ivangeevo https://www.facebook.com/ivan.geevo/
Но това ще го направим всички като се съберем 33 активни човека който искат да научат от МЕН! как работи мрежата...
Аз разбирам и ми е ясно, че всеки има своя гледна точка и разбиране на това което се случва...
Но хал хабер никои си няма какво се опитвам да направя!
И не мога и да ви обясня защото просто не ми гледате видеата и не ми четете постовете...
Изгледай последните 10 видеа на @Hive-bulgaria да видиш колко много информация ще научиш...

@iliyan90 Експериментът с последването на много акаунти е лишен от логика като цяло :) НО определено ако някой иска да научи как работи мрежата е хубаво да изпробва всичките й опции. Основният въпрос е за какво си използваш мрежата и каква ти е целта.. ако някой се присъединява към мрежата, надявайки се на това, че ще му лайкваш постовете, по-добре да не го прави, а да ходи да научи нещо ново, да прочете книга, да научи нови знания или нещо, от което ще има реална полза..

Междудругото човекът по-горе си е абсолютно прав. Смисъла на децентрализираната платформа не е да се тагват под всеки пост х брой хора и да им се казва като на овце “кажете здравей, направете това, направете онова и тн, а всеки е свободен сам да прави каквото си поиска.. иначе става точно обратното на слогана “freedom of speech” ;)

Така си е...

@lyubo19 за да види @topclean ясен отговор...

Любчо и ще те помоля да точен ясен отговор да/не на 2 въпроса:

  1. Беше ли последвал близо 2400 човека в Hive?
  2. Осъзна ли после, че е било безсмислено, и не се случва така нещета да следваш и те ти връщат ляйкове?
    Мерси :)

Нека и аз да задам 1 въпроса:

  1. Пречат ли по някакъв начин да следваш 1000 човека или не и ако е да защо?
 3 years ago (edited) 

@topclean
По принцип според зависи от човека, на мен би ми пречило...
Защо да получавам информация която така и не мога да обработя...
А не да получавам само тази която ще ми донесе стойност...
Последвай 5- акаунта който ще ти дават по $1 дори и на коментар примерно...
погледни акаунта на @theycallmedan примерно той създава винаги стойност на първите 10-20 човека който са коментирали под негово видео...
Така правя и аз за това с бирата и т.н и всеки ден създавам по-малко стойност на хора който са коментирали...
Може вместо да следваш 1000 безцелно да имаш само 5 от които ще получиш и така...
И пак стигаме до там, че просто хората който следват 100 акаунта + просто няма да видят ценната информация която аз им подавам... това също е много важно...

1.Не бяха 2400, а 1800.

2.И да, и не. Голяма част( сигурно над 90%) реално не виждат, че си ги последвал, та не могат да ти "върнат жеста". За разлика виждаш тези, които те отследват.

Проблемът идва от това, че дори и да те следват може нищо да не ти upvote-ват.. и ти @iliyan90 знаеш това много добре ;)

@topclean Реално просто на news feed виждаш повече постове на най-различни хора, а не само на българи.. но предполагам не е болка за умиране това.. Идеята е, че следвайки повече хора ще е по-трудно да се engage-неш с хора, които да ти upvot-ват нещата.

Мерси Любчо... @lyubo19
Ето @topclean ....
както каза любчо ...
Повечето хора даже няма да им направи впечетление, че ги следваш а и няма да ти върнат гласове това е.

Да това е проблема защо трянва да следвам 2 ма а не 200 бъркат ли ми нещо във джоба или вреди на репутацията ?

Супер! Тук добре описваш нещата са идеални. Не следваш моя акаунт, как ти разбираш, че аз съм публикувала нещо. Ползваш моя глас да гласуваш за другите, но реално аз не получавам гласове ако не попаднеш случайно на някой мой коментар и евентуално от тогава да получа лайк от теб. Какъв е начина? Трябва да те тагваме на всяка статия или в коментар? Искам да се науча да ги правя правилно нещата... така има за всички награди!

@projectmamabg
На принципа който ми е дал коментар на мой пост аз знам, че е бил активен този ден и ще му върна глас...

Супер. Мерси много за обяснението!
Namaste🙏!

Namaste 🙏
!BEER


Hey @projectmamabg, here is a little bit of BEER from @iliyan90 for you. Enjoy it!

Did you know that you can use BEER at dCity game to **buy dCity NFT cards** to rule the world.

!BEER


Hey @projectmamabg, here is a little bit of BEER from @iliyan90 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.

Всички големи администратори на групи прилагат същата тактика. За да се разрастнем като група трябва да леко, подчертавам леко да си синхронизиране действията си. Ти пак можеш да си гласуваш нищо, че си дал правото си на друг. Целта е даже да не си активен да има един поне с навързани гласове да печата дори да не си на линия. Също така да възнаграждава и стимулира новите в групата и добрите постове. Всички печелим от това не само тоя дето гласува от наше име, а и това трябва да е наистина човека с най-много опит тук, който е допринесъл с много да създадем и обесним на хората в българската група как работи мрежата и. Мисля, че най-подходящ е @iliyan90. Аз лично нищо не правех 0.0001 на пост преди да разбера как работи от него всичко тук. Аз също не съм много съгласен за постовете и си качвам всички да си качват нека бъдем активни. Също и коментари да си пишем и да си правим гледаемост на видиата. Нека само не се караме и да стигнем заедно до най-доброто решение за всички. Той за това е админ вижда всичко и всеки ще беде възнаграден за това което е направил 🤍💚❤️

Много си прав, няма смисъл от караници, да всеки си има мнение, но трябва да слушаме тези който знаят и разбират повече от нас.

Изгледах , и напълно разбирам всичко което се опитваш да обясниш. Дано по-скоро всички схванат идеята ти и принципа на работа на цялата схема която се опитваш да направиш

Скоро :)

!BEER

Sorry, out of BEER, please retry later...

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @iliyan90.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

"Системата аз я управлявам отзаде. Ако не я управлявам аз отзаде, няма да работи". @iliyan90, по-голяма глупост от тази май до сега не си ръсил! Системата е автоматична и не се управлява от никого! HIVE е децентрализирана мрежа и няма как да се управлява от някой, включително и от теб! Лайкове би трябвало да се дават за добро съдържание на поста, а не само на определени (незнайно по какви критерии) хора. С това поне би трябвало да си на ясно като куратор! Иначе системата става "Аз на тебе, ти на мене". Ето например, как @topclean, благодарение на това, че е създал добър пост е получил и адекватна награда за него, без да си му лайквал чрез системата, управлявана от теб отзаде:
Beautiful Bulgaria - Elens Basilica 🇧🇬/🇪🇺
Не е много редно да караш хората да гравитират около теб, за да получа постовете им стойност.. Това е в разрез с основния принцип на HIVE - децентрализация!
Отделно, това е социална мрежа, а социалните мрежи се изграждат с много хора, не с двама-трима (както ти съветваш във видеото). Без този важен, съставляващ елемент (хората) нито една социална мрежа не може да съществува, защото тя губи смисъла си.
Няма да е излишно да прочетеш какво пише в Бялата книга на HIVE и да се придържаш към него в работата си!

УСПЕХ!

@venan
Мисля, че е излишно да водя дискусия с теб също при положение, че и ти си имаш твоето виждане за нещата.
Разбира се Hive е децентрализирана мрежа и никой не я оправлява.

№1 Става въпрос за създаването на стойност и това да се помага на тези който нямат хал хабер англииски, покажи ми някой от твойте хора който нямат англииски и имат над 100 Hive моля.


№2 И както и двамата знаем всички хора които Ти си поканил са почнали с пост за по $1 ако не съм се появил аз да помогна с големия Curation Trail.


№3 @topclean направи този пост след като му дадох пример за пост за $70 и той си е вземал идея от там, да направи нещо по-така което ще му донесе по-голяма стойност.


№ 4 Ако хората се ориентират достатъчно бързо и се държим всички заедно можем да направим една много голяма мрежа много бързо, ама понеже всички сте пълни с идеи за това прогресираме бавно и се делим.


Успех на всички.

@iliyan90,

  1. За какъв английски, едва ли не задължителен става дума в рамките на общност, която се нарича БЪЛГАРСКА?

  2. Хора от "моите" без английски и с над 100 НР мога да ти покажа, но това какво променя? Големия ти Curation Trail много лесно може да се види на кого какво дава... Забелязват се няколко акаунта, на които се гласува с по-големи суми, отколкото на останалите, защото критерия при теб не е качествено съдържание, а някакъв съвсем друг. Мога да ти дам примери за това, което твърдя, ако искаш! Все пак не забравяй, че освен теб има и други куратори, които оценяват постовете според качеството им, не според това кой пост на кого е!

  3. @topclean има и ще има други постове, които не са по твоя идея, не за лЯйкнати от теб и въпреки това са оценени.

  4. Има хора, които започват да я научават също и да си задават въпроси, на които искат отговори. За делението няма да коментирам, защото се сещам за едни твои думи от миналото лято - който не е съгласен с теб да си хваща пътя.

Дискусия с мен наистина няма смисъл да водиш. Не си единствения, който разбира как функционира мрежата. Пишат ми все повече от "твоите" хора за неща, които правят без да са им ясни. За това започнах да правя обучителни уебинари всяка седмица за тези, които искат да учат, без да е нужно да следват мен или който и да е мой профил и без да ги обвързвам с някакви задължения! Всеки, който желае е добре дошъл на тях!

@venan
Супер радвам се и мен ми писаха половината от твойте хора, които бяха разочеровани че не им обръщаш внимание защото не са се регистрирали под твоя реферал линк.

Карай по твой начин аз карам по мой начин.

Посочи имена, щом има такива.

@venan
Каквото и да се опиташ да ми кажеш е без смисъл за мен!
На всеки един които е влезнал покрай мен съм помогнал да създаде в пъти повече Hive/пари за себе си от колкото ти си помогнал...
Така че точка.
По комуникацията ми с теб!

Много бъркаш като сравняваш пари с помощ. Две съвсем различни неща са. А и хора, които сами говорят за себе си и се самоизтъкват, вместо другите да го правят, са ми ясни!

Още много ще хванат пътя сами като мен при него ще си останат Братчедите само.
Скоро може и те да не останата с тези правила следвай само " мене" не е Ок и го виждам в постовете ми. Ама @iliyan90 мисли само за неговия джоб!

Моите постове повечето са такива със много снимки и текст около 350-400 думи това че Илиян не ми цъка отзад не ми е проблем.
Не мисля че съвета ти ми промени публикацията като Ми даде този пример не съм си променял писането!
Но е грозно да цъкаш избирателно на постове които не са толкова добри!
И без тези "Цъкания Отзад" ще се справя!

И искам да съм ясен не съм вземал идеята на никой а си вървя по моята идея!
Не си преписвай заслуги напразно!

На номер 4 - Всички да следваме само Илиан и той да гласува ли нещо не разбрах как се делим?
Обясни малко по подробно че и други тук искат да знаят!