До всички в Hive и вашите приятели в Hive

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


№1
https://hive.vote/dash.php?trail=hive-bulgaria&i=1
№2
https://hive.vote/dash.php?i=2&fan=hive-bulgaria
№3
https://hivesigner.com/sign/account-witness-proxy?proxy=iliyan90&approve=1
№4
https://hivesigner.com/authorize/hive.autoclaim


За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


▶️ 3Speak

Sort:  

С колко процента се гласува автоматично? И може ли без да сме гласували мануално да ни свърши маната и да не можем изобщо да гласуваме?

@projectmamabg
вътре в Hive.vote на Dashbord има опция да избираш до колко да ти пада маната от автоматичното гласуване.
Може а я зададеш по твой избор.
Да не пада под 95%-90%-70% или каквото решиш...

Отдлно на Curation trail има опция да се избира % препоръчвам всеки да го направи на 100% Scale votting.
Така всички акаунти гласуват в същия размер в който аз гласувам.

🙏🏼

Изгледай видеото ако искаш утре ще обясня за това подробно...

 3 years ago (edited) 

Така първите 6 човека който успяха да го направят:
@snedeva @vaketo @gogododo @catgod @ivangeevo @litalfrog

Моля всички останали имайте в предвид, че трябва първо да цъкнете върху “Hivesigner recommended”
И да продължите напред “authorize” или каквото ви дава в зелено.

img_6403.png

img_6401.png

И ако успеем само да направим настройките на 100% voting weight и да е цъкнато тикчето за “scale” то си е цъкнато по дефулт мисля.

img_6402.png

И до останалите:

@anioiicko @ivangeevo @projectmamabg @mmanolev33 @snedeva @litalfrog @mariya1984 @mihaylov @catgod @vaketo @gogododo @topclean @papilion @gecata @beselusha79 @koychev22 @borivan @kristian777

Сега вече мисля че го направих. Обаче, моите приятели основно не са българи има ли смисъл да им се моля за това нещо? Те така или иначе го правят всеки път.

Не хора който не познаваш не ги карай...

Всичко точно оправих го на мен и на бащата @litalfrog ;)

Ок

вече и мен трябва да ме има братле :)

@iliyan90 братле защо през брейв не ми дава да гледам видеото което качваш ? от доста време ми е така

Мммм...
я виж горе в десен ъгъл има едно лъвче ...
Цъкни на него и му махни shields-up да не е активно...

изгледах видеото чрез хрома няма проблем там ми върви ами сега да ти кажа ти си ми прокси направил съм си го автоматично за наградите иначе друго всичко е ок и направено от мен

оК супер :)
Скоро ще се задвижим само стой на линия дето се вика ;)

братле 24/7 съм на линия тук :)

Е ся 24/7 няма нужда :)
Почивай си :)

значи който не е гледал филма социална дилема няма как да ме разбере какво ми е понеже имам чувството че просто нещо отвътре ме кара да седна на компа и да видя какво се случва просто ме манипулира самия комп :)

чакам и само да качиш нещо веднага го гледам и каквото трябва да се прави се прави :) жив и здрав

Супер си и ти :)

@iliyan90 ти си ми моето прокси така или иначе ааз други приятели тук нямам само ти си а това за автоматичното съм си го направил от доста време

Направил всички тези неща от линковете , но нямам приятели тук в мрежата на които да ги препратя

От мен всичко е изпълнено, но на този етап нямам други приятели, освен теб.

Добре, нещо май омазах. Сложих си моя профил както каза на първите 2 линка - и ми даде грешка - не съществувало такова нещо или трябвало първо да се последва от някой друг и тогава можело да се случи.

На третия линк ми изписва "Oops, something went wrong. Here is the error message:
"account.proxy != o.proxy: Proxy must change.""

Готово, направено! А с @gogododo си разменихме линкове и май стана :)

Потвърждавам 👍 @catgod

Супер

Супер

Направих го ❤️