Социален експеримент Hive Мисия №2

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


Регистрация:
Ще получите 2 емайла един да потвърдите регистрацията и 2-ри до 10 мин с паролата ви.

https://ecency.com/signup?referral=iliyan90


№1
https://hive.vote/dash.php?trail=hive-bulgaria&i=1
№2
https://hive.vote/dash.php?i=2&fan=hive-bulgaria
№3
https://hivesigner.com/sign/account-witness-proxy?proxy=iliyan90&approve=1
№4
https://hivesigner.com/authorize/hive.


За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


▶️ 3Speak

Sort:  

трябва повече да се подканяат хората около вас, колеги, приятели, роднини, итн, аз лично около 10 човека съм рег, от който 9 са активни

@borivan
Ти си топ 2 след мене по поканени хора :)

Аз съм пас тая мисия , това цялото нещо се опитвах да го направя още в началото сам ,много преди да ни го поставиш тук като мисия. Разказвах показвах на познати и приятели , но така и не се намериха сериозно заинтересовани които да откликнат за съжаление.Може би да успея да убедя един двама , но няма гаранция , че ще бъдат активни след това ,и не виждам смисъл от подобни регистрации. Тук са нужни сравнително активни хора.

Много жалко наистина, че хората не вярват, че това нещо е възможно. Някои дори и не се опитват да видят какво е..При ме или ме режат директно или не ми отговарят.И на мен в началото ми се струваше, че не е нищо кой знае какво, но след първия пост и се зарибих доста.Не е лесно когато започваш нещо ново,но не опиташ ли няма как да разбереш. Просто трябва да се даде шанс и ние също да дадем от себе си за да имаме резултат иначе няма как да стане. Жалко, че хората не го виждат както ние... Но вярвам, че по един или друг начин ще успеем

На мен не , че не ми вярват дори напротив , просто някои не са сериозни , други нямат време или пък не им се занимава и т.н

Успях да зарибя уж 3-4 приятели, ама все не намират време да направят регистрацията. трябва да ги проверя пак дали ще се навият.
Харесва ми идеята ти, дано успея да ги събера всички!
За роднините.. тези които горе долу разбират вече са се регистрирали...
Namaste 🙏
!LUV

Аз лично съм вкарал който мога да се сетя от хората около мен, но ми е много трудно да ги върза към curation trail... все нещо не се получава posting key, active key... немога да разбера защо.

@ivangeevo
Ок ще направя днес видео за това...

 3 years ago (edited) 

Вкарал съм за сега 4ма, 3ма имат по 1 2 поста, последния за сега няма нито един, а ми се стори най заинтересуван. Като оставим това че не ми остава почти никакво време свободно за такива неща, както се казва на сила хубост не става. Идеята ти е добра, харесва ми но пак ще отнеме време, дано поне да има накакъв положителен резултат.

Трудно ще е да не кажа невъзможно. Обясниха ми каква е идеята ти братовчед ми ми е реферал но само с първи пост.

Мисля че по лесно ще стане първият вариант. @milen75 ми е реферал но само с първи пост

Писах на приятели повечето или не ме отразяват или директно ме отрязват, но продължавам да зарибявам и други дано да успеем да съберем повече хора 🙏

И аз опитвам... Хич няма да е лесно 😐