Добро утро с Hive-Bulgaria

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

Добър ден на Hive bulgaria 🇧🇬


Напомняне...

Целта на дневен пост с Hive Bulgaria 🇧🇬 е да видим и проверим активните Български потребители по мрежата.

  • Правете по един пост дневно за групата Bulgaria и отделно може да си правите следобеден или вечерен към друга група...
  • Каментирайте под един от мойте постове да знам, че сте качили.
  • Много е важно да показвате поне минимална активност в мрежата:
    Да коментирате поне под мойте постове, ако коментирате и под на хората в група още по-добре.

Също не забравяйте да минете през:
Преброяване на активните потребители в Този пост

Началото на деня

Ходихме за кафе, и човека забрави да ми пусне кафето в моята чашка...

Гледам да икономисвам от пластмасови изделия...

img_3730.heic


Кафе с Гуру малко на слънце.

img_3731.heic


Маца разгонена само я гонят тука по улиците ;)

При @vaketo не ми се мисли какво е...

  • @vaketo колко мъжки и женски имаш?

img_3729.heic


Хубав слънчев ден на всички от Hive-Bulgaria



За всеки който иска да се пръседини към #Hive мрежата моля цъкни картниката с "Първи стъпки в #Hive" и изпълни всички стъпки от 1 до 5 като изгледаш и видео материала да разбереш какво е #Hive

VE.jpg


izhpw2.jpg

Sort:  

Добро утро 😎
Моят пост ТУК

Добро Тито...

Добро утро!

Добро утро...

Добро утро

Добро утро Чичо Митко!

И чичо Митко само влез си в портофейла през някое приложение и си изчисти наградите ;)

Добър ден и от мен брат 🙏

Моят Daily пост - Тук

Добър ден!

Добро утро и добър ден @iliyan90
Моят пост ТУК

Добър :)

.Здравей @iliyan90 , ще се радвам на малко съпорт за ТОЗИ ПОСТ. Благодаря ти брадър

Да хубаво е да ги виждам възножно най скоро като се появят ;)

Добър ден и от мен , ето го и моят пост 😃

Добър вакето ;)

@iliyan90 направо не ми се коментира за котките , видял съм се в чудо 😁. 6 броя са ми само женските , и тук от около една седмица насам положението е извън всякакъв контрол.Повечето са се разгонили и в двора ми има постоянно присъствие на комшийски котараци.Водят се гладиаторски битки ежедневно , мерят си половите шпаги с моите мъжкари и е едно почти денонощно пищене врещене , ръмжене , тропане по терасата...страшна романтика е 🤣🤣🤣

@vaketo и при мен е същото 🤣🤣🤣🐈🐈🐈🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛

Вакето аз ги снимам...

Имало е и малко шоу :D

Днеска ще пусна пост какво е при мене ;)