You are viewing a single comment's thread from:

RE: Създаване на стойност в Hive за Българите в мрежата как и защо...

in Ecency Bulgaria3 years ago

Ами трябва карта или да продаваш на човек…

Sort:  

Ами защо ми дава да ги прехвърля към крос маржина а от там не ми дава нищо да ги правя имам едни 107USDT а не ми дава да ги прехвърля никъде или съм направил грешка щом съм ги прехвърлил там ?

Там ги местиш по вътрешната мрежа…

Ясно а защо от крос маржина не ми дава да ги прехвърля никаде или нещо аз бъркам ? благодаря :) ако искаш мога да направя видео и да ти покажа

Най-лесния начин е продаваш USDT за EUR и от там натискаш Withdraw към Visa карта, последно като теглих можеше само през уебсайта.

да обаче като искам да ги продам не ми ги отчита изобщо смисъл не ми отчита че имам 107 усдт

Защото са ти в мърджин акаунта трябва да са в спот акаунта

Добре. А защо не ми дава да си ги прехвърля дори не ми ги отчита показва ми че нямам наличен баланс ? или аз греша някъде мамка му . Извинявам се че те занимавам с мойте неща но нямам към кой друг да се обърна