Велико Търново. Конниците 🤍💚❤️

in Ecency Bulgaria2 years ago

▶️ Watch on 3Speak


Veliko Tarnovo city of the Kings! Едно кратко видео. Хубав слънчев ден на една от най-красивите части на моя хубав град Велико Търново. Всеки който еподети непременно трябва да мине от там. Съчетание между природа и къщи накацали по сколоновете на река Янтра. 🤍💚❤️🙏


▶️ 3Speak

Sort:  

Толкова ми е познато всичко! 5 години в Търново , обичам го този магически град! В Интерхотела ми беше абитуриентската вечер, Вили Кавалджиев ни пя тогава, а аз бях облечена с гащеризон, закупен от ЦНСМ-София! А художествената галерия, директор беше професор Георги Костов, преподавател и приятел на Паруш. Еех, спомени, спомени...Обичахме да ходим в Тихия кът, в началото на улица"Гурко", там правеха страхотни пилешки дробчета и топли хлебчета! Много вървяха с шарена сол! Малко се отнесох, ти показваш композицията с конете, а аз ти разказвам за дробчета!😃 Карай да върви, всичко се мени, всичко се променя! Важното е да сме живи и здрави! Поздрави!🤩🙋☘️😍🌹🤷🍀💐😃🥀🌷😀😍🌺

Танче, затварят Тихият кът,ако не се намери персонал....... До къде го докарахме..... А е вълшебно, малко местенце💕

Тихият кът си е емблема на Търново, жалко! Едва ли са опрели само до персонала, сигурно имат и други проблеми, то в днешно време ако правиш чист и прозрачен бизнес, си фалирал на 100 процента! Държавата ти взема и каквото нямаш! Аз през 2012 година затова се отказах от Златни пясъци. Като си плащах наем, осигуровки, заплати, ежедневни разходи, глоби(задължително), и то нищо не остана за мен! Поне работничките ми си спестиха пари от добрите си заработки, а аз нищо!😄😂😁

Така е. И аз се отказах от бизнеса....

🙂🙋🙂Аз сега съм по-добре, помагам на Паруш, и няма никакъв гърч!😍😄😁

По - добре!!!!

💐🙏🌹🌷🌺🍀

Най-хубавия град ама в най-скапаната държава 😩🙏

Не плачи, може пък децата ни да са по-умни от нас и да изхвърлят малоумните политици, защото заради тях сме заорали дъното!🤔🙋🙏

Най-крисивият и скъп град 😃 С ниски заплати , но да по принцип е красиво 😃😜 Пирамиди да има само и разходки по Търново цял ден 😃😜🤍💚❤

Да така е. Ти качвай постове стига с тия пирамиди. Защитавай си инвестицията за тая цел да вдигнем цената трябва да правим трафик в мрежата. Хората са го казали нещо което се ползва и търси си качва стойноста. Нямаш време викаш, а у Фейса качваш 🤔😅🤷‍♂️

Там няма нужда от романи etc. Събирам постове за зимата 😆

Красив град има там :)
Но вече много претъпкан...
Чак да не влизаш вътре...

🙏

@tipu curate

Най-любимото ми място във Велико Търново 👏👏👏