Chemtrails: Are they pouring poison from the sky?

in Ecency Bulgaria3 months ago

▶️ Watch on 3Speak


Хората в забързаното си ежедневие, често не забелязват какво се случва в небето! Истина или конспиративни теории са тези твърдения, че ни пръскат с разни вируси или тежки метали? Ние хората, обикновено вярваме на очите си и ако в този случай трябва пак да се доверим, мисля всички можем да видим тези нетипични следи, които оставят самолетите в небето! Аз лично съм убеден, че това което наблюдавам почти ежедневно, ни влияе здравословно на нас и на околната среда! Вие как мислите? Благодаря ви за вниманието и подкрепата! Thanks for stopping by my post


▶️ 3Speak

Sort:  

I think the danger is real!

Yes, it is!

Факти ;)
Очевадно…
🙏🧘‍♂️

Така е да!

И аз съм ги виждала в небето ,не знам какви са... По принцип ,ако е конспирация и пръскат с нещо няма ли да направят така, че да не се вижда. А тези следи в небето и пътническите самолети ги оставят, само дето са много високо в небето и се вижда по малко. И отново да се върнем на темата ако е така и ни пръскат с нещо вредно......чудя се има ли нещо полезно за нас изобщо: храна, вода въздух..... Може би трябва да станем изчезващ вид наистина за да си почине земята от нас. Може би не е този начина, но натам върви човечеството . Ние се самоунищожаваме така, че каквото и да си кажем тук ще са празни приказки според мен.🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Добри разсъждения и изводи!
😭 човека за съжаление иска да убие Човека....

Ами не знам, 😏😏😏😏......
ще ти отговоря с текста от една песен:
"... може би е така, кой ще ми каже , аз вървя по света и подсвирквам си даже...."🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

За мен са тежки метали.
А здравето ни е ясно, че се съсипва.

Иначе цирка с печките на дърва е уникален!
За да ни продават всякакви боклуци, и ние да им вярваме, по цял ден ни промиват мозъците по телевизията.
Прочети как се правят пелетите. Кое им е по чистото!?
За тока, няма да казвам нищо, нито за газта, бензина, нафтата и к'во ли още не...

А, те😡 изхвърлят боклуците върху главите ни в прекият смисъл на думата 🧐😭......