Помощ за развитието на българската общност в мрежата 🤍💚❤️

in Ecency Bulgaria2 years ago

Здрвейте приятели! Да точно така вие сте мои приятели в Hive, а голяма част от вас са мои приятели и в живота. Много бих искал да се запозная със всеки от вас и лично. Това е само въпрос на време. Така сега по същество за да не ви отекчавам. Поста ми ще бъде дълъг, но моля ви останете с мен до края. Няма да съжалявате. img_20220602_105128.jpg. Благодарение на моя братовчед @iliyan90 който всички мисля познавате аз разбрах за крипто светът и за един от най-добрите проекти в него, а именно Hive.
На 2/01/2019г. Аз се регистрирах в мрежата и създадох своя акаунт @koychev22 screenshot_20220602_110518.jpg По онова време мрежата и приложенията бяха по бъгави ако мога така да се изразя и ми беше трудно да оперирам с акаунта си както може би на всеки един от вас. Въпреки всички спънки и препятствия по пътя аз не се отказах. Дори напротив на пук на всичко започнах да уча и да каня приятели в Hive. Няма да ви изброявам поименно вие се знаете. Даже можете да ударите по един контар ако помните кога и как съм ви поканил. Вложих много време, усилия и дори почти последните си пари в платформата. Подтикнат и воден от нещо на което се доверявам, а именно 6тото ми чувство и божията помощ. Най - вече Бог защото той не веднъж ми е показвал пътя през различни хора и ситуации. Ето така стигнах до тук с близо 18000 Hive изкарани по един или друг начин от мрежата и още поне 5000 продаден на борсата и похарчен на много добра стойност screenshot_20220602_110548

screenshot_20220602_110604

screenshot_20220602_110624

screenshot_20220602_110636
Понеже, че всичко в мрежата е напълно прозрачно можете да видите тази информация която е достъпна на моя профил. През всичкото това време аз и @iliyan90 се опитваме да развием и разрастнем българската общност по всякакви начини. Не всеки разбира какво точно представлява всичко това, но ето ви вас тези които дойдоха и останаха. Благодаря ви за което. img_20220602_105038

Имаме много ясна изградена стратегия, но за да я реализираме ще имаме нужда от помоща на всеки един от вас. Като за начало ще оставя линкове за регистрация в различни чатове в които ще можем да си комуникираме един с друг. За удобство те ще бъдат в наколко различни платформи като viber, telegram, messenger, discord и т. н. https://chat.whatsapp.com/BxTiacY4ocRDIN9YXYr5sp 🤍https://invite.viber.com/?g2=AQB76u4wW5Azvk9BfNjNya4Y2qave7eYAcX1Ua64I%2B0jZT5ZaetRTuIgeDQB3rXv💚https://discord.gg/nyDxeAcK❤️https://t.me/+hcxqgPwxCYMxNzdk💖https://www.facebook.com/groups/1322140488196424/?ref=share На мен лично ще ми е най-удобно на фейсбук страницата и месинжър, но ще се опитам да бъда активен на всякъде. img_20220602_104607

Там както и в ecency-bulgaria ще споделям и пиша моите идеи и на @iliyan90 за това как можем да се развием заедно като група в мрежата. Много ще съм ви благодарен ако ни подкрепите в това ни начинание всеки по какъвто начин може спрямо възможностите си. Като ядро част от което ще бъде всеки един от вас след време ще бъде много добре възнаграден спрямо приносът му за развитието на българската общност(ecency-bulgaria) img_20220602_104707

img_20220602_104915

Едни от първите стъпки които ще направим е да вдигнем активноста в ecency-bulgaria като публикуване колкото се може по-често и коментираме един на друг своите постове. Без значение какво качваме дето се вика дори през времето когато няма какво да споделим поне едно селфи за добро утро или за лека нощ. Само така ще можем да привлечем вниманието върху нашата група за да можем да бъдем подкрепени от големите в мрежата и да създаваме по-голяма стойност един за друг. Не искам да се отчайвате когато някога получавате минимална стойност за постовете си. Това ще е временно. Аз също в началото съм получавал на първите си около 50 поста някакви жълти стотинки, но това не бива да ви отказва. Второто нещо което много ще ни помогне е да каним всякакви хора които могат да разберат какво правим тук. Баз значение близки, приятели или случайно срещнати в Интернет пространството както аз правя 😊. Трето ще помоля всеки който все още не си е направил curation trail. Да го направи това също е важно ето и линк как се прави това с видео

Ако не знаете какво е това ще обесня на кратко. Даваме право на администратора на българската група да гласува с нашите гласове автоматично след като той гласува ние всички след него. Това помага и е в полза на всички 🤍💚❤️😊🙏img_20220602_105036

img_20220602_105458

Платформата за споделяне на видеа. 3speak.tv нека всеки който качи видео в българската група да му цъкнем видеото и да му коментираме за да има по-голям шанс да бъде по-добре оценено. Аз лично също за да не остане някой недооценен си купувам ecency точки и се опитвам да му подсилвам поста. Не всеки път обаче ми позволява не знам защо. Моля всеки който ми вярва и вярва в мрежата на HIVE следвайте не, следвайте стъпките които ще направим и извървим заедно до върха и няма да съжалявате обещавам имате моята дума. Бъдете активни всеки ден дори и с малко. Тези които публикуват в други групи няма проблем, но така и така сте в мрежата отделете още няколо минути и качете и в ecency-bulgaria. Споделяйте и пращайте ето този линк който ще бъде абдейтван от време на време с актуална информация за платформата и как да се регистрирам стъпка по стъпка в мрежата и групата на ecency-bulgaria.

Така тук сега ще се пробвам да ви отбележа повечето, но ако не успея моля просто да ме реблокнете за да достигне до всички 🤍💚❤️😊🙏@mmanolev33 @mihaylov @vaketo @dobo @mobluesbetter @ivangeevo @tbabachev @arena10 @alicewonderyoga @harmony.art @vasilka.popova45 @koychev22 @anioiicko @brutalisti
@snedeva @catgod @mariya1984 @litalfrog @tiger85 @anioiicko @gogododo @elkakoycheva @mariya36 @raqraq @mihaylov @kristian777 @titofit @papilion @veselusha79 @gena32122 @petara @kristian777 @ikolef @papilion @veselusha79 @projectmamabg @raqraq @gabrielabiancca @mimtan @marbob @mihaela.popova @ivankirvikov @niki88niki @stacho @anna.banzarova @sisstoyanova @jmvasilev @radinaaa.ppp @mitaka2001 @ilianna @dimitrov93

@teodor.borisov @theargirova @yavormalinov @antoniohive.vibe @sunchiiz @mila.drumeva @ishaci @savdalina @victoria77 @polariscats @sillvie @babgirl @valentin-96 @cveti12 @danitka1463 @kristofar @thedragon77 @tornado96 @ivailo.vt88 @petra67 @benbow2017 @ionislav28 @doxdod @tanq64 @bagabontin @svetlio666 @dimitar.atanasov @tatyanachausheva @elcin1521 @nataliadoseva @anna.boncheva @vasilev89 @dancho90 @rosiart @krisi.nikolova @peshev07 @ivanov88 @lefterov16 @viviyan @m0nikaa @jordanfit @diyan397lenkov @teodor.borisov @life.cruiser @dimitrov93 @ilianna @mariya36 @yovchev @makeupbyivelina @ivanka66 @projectmamabg @magie94 @barzak4eto @mirokondov89 Това е само върхът на айзберга от идеи как съвместно да направим променящи живота неща в мрежата 🤍💚❤️😊🙏Също така очаквайте пост в който ще обсъдим някаква дата и място на което да направим едно Hive събиране на всеки който има възможност от българската група на ecency-bulgaria. Още веднъж благодаря ви за вниманието и до нови срещи 🤍💚❤️😊🙏💪

Sort:  

Трябва да си налегна д-то вече, нямам мн за качване ама активност да има... 😉
Благодарение на теб съм вече година и няколко месеца тук и осъзнах какво е крипто, колкото и още много да има да се уча!
🙏

Точно така братле. Знам, че тука сме се събрали само хубави хора и че заедно ще постигнем много. Не знам кой Осъзнава, но ние държим златна мина в ръцете си и ще е грях ако не я разработим 😊💪🤍💚❤️🙏

Така е

Заедно наистина можем, но ако пак сме 1% от всички си е обезкуражаващо.
Браво за мотивиращия пост 🤙 YNWA!

Благодаря ти. Аз лично ще дам всичко от себе си да бъда будител и да мотивирам всеки тук да даде най-доброто от себе си! 😊🤍💚❤️🙏

Браво, Веско! 🙏

Мерси братле. Много се радвам, че се включи в групата на България и в мрежата като цяло. Нямам търпение да се видим и да говорим за Hive. Разчитам на твоите познания, упоритост и контакти да направим това за което говоря. 🤍💚❤️😊🙏

Поздравления за поста.
Имам още мноооого да уча от вас
и няма да се откажа . Харесва ми 💜💚😊😉

Благодаря. Много се радвам да го чуя 😊🤍💚❤️🙏

Браво, страхотна идея ☺ Остава да действаме ☺

Даа абсолютно. За теб съм сигурен, че ще се постараеш 😊🤍💚❤️🙏

Браво 👏 Страхотен пост! Заедно можем повече!

Благодаря. Абсолютно е така! 🤍💚❤️💪🙏

Браво Веско 👏 Страхотен пост 🤍💚❤

Благодаря Кате. Ти си една от скритите лимонки на които се надявам да спомогнат най-много за активноста и разрастването в българската група. Все пак си една от първите тук която повярва в мрежата и мен! 😊 🤍💚❤️🙏

Всичко дължа на теб 🙃😊 Ако не беше ти нямаше да съм тук 🤗🤍💚❤

Точно така с общи усилия :)

🙏
@tipu curate 2

Браво 👏👏👏 страхотен пост, подейства ми мотивиращо, да продължаваме напред 🔝🔝🔝

Благодаря. Много се радвам особено на хора като теб които и на мен ми действат със своите постове мотивиращо. Също и с бързината с която навлизаш в нещата. Така разбирам, че човек като има желание винаги има и начин да постигне това което желае 💪😊🤍💚❤️🙏

Благодаря ☺️🙏 Абсолютно е така.. Има ли желание, има и начин. Няма ли желание, намираме oправдание

Хубав и мотивиращ пост си направил, Веско! Аз съм тук с едното голо желание! В началото ме вълнуваше дали ми се харесват постовете, после сякаш забравих за финансовата страна, и сега ме мотивират коментарите, разговорите с приятни хора от групата!😍🙋🤩💐🍀🌹

Много се радвам, че има и такива хора. Естествено, че не само финансовата страна е важна. Тук научих какво е да бъдеме сплотени. Също и че е място където можеш да бъдеш себе си и да се изразяваваш съвсем спокойно без да се притесняваш кой какво ще каже 🤍💚❤️

💐🙏🍀

Две сме! 💕💕💕

Хахахаха ❤️🤩❤️

Поздравления за поста братле!

Благодаря Ванка. Трябва и с тебе да се видя да оправим оня проблем с видеата. Щото платформата с видеата дава много добре. 😊🤍💚❤️🙏Ама май ще е нсй-добре когато на теб ти е удобно да отскочиш до село, че да помогне и братчеда 💪

Ще го направим скоро. 👍

@koychev22 честит рожден ден на любимия ти отбор, сега както си карах колата, слушам си радио, и изведнъж хоп.. важна новина Един от най-великите клубове в света - Ливърпул празнува 129-и рожден ден!
(изнесоха доста обобщаваща информация за клуба) 🙏😎

Хах благодаря много и аз случайно видях някъде 😀🤍💚❤️

Силни сме, когато сме заедно!
Ако обединим желанието си, общата енергия ще реализира мечтите ни!!!

Страхотен пост поздравления.Надявам се че рано или късно нещата ще се получат 👏😀

Здравей,това видео с curation trail не излиза и отдолу не виждам линк как мога да го изгледам?

Добре. Ще намеря друг линк и ще ти пиша 🤍💚❤️😊🙏

Браво , страхотен пост!

Благодаря. Ваке ти къде се губиш. Липсват твоите публикации 🙏

Много работа имам напоследък и нямам абсолютно никакво време за публикации. Толкова много снимков материал съм събрал и така искам да правя , но все не ми остава време :)

Хубаво е и всеки по- активен да направи подобен пост и да го сподели в социалните мрежи който ползва, и да няма какво да качвате приложението за крачки Actifit, срещу скромните 5000 крачки ни помага и възнаграждава за поста с вот. Това е което се сещам засега.
Хубав ден!