Поздрави от един аматьор 🙃

in Ecency Bulgaria9 months ago

Здравейте на всички👋 Радвам се, че Ви намерих (о, чудо😂) Днес се регистрирах, понеже някак си реших , че децентрализацията е бъдещето и усещам , че трябва да се запозная с него, пък защо не и да дам някакъв принос 🙂 Обаче...Греда... Доста трудничко се справям с платформата, в предвид ужасния ми английски, но ми е интересно и може би ще проявя инат🤔 Има ли тук хора, готови да отговарят на крайно глупави въпроси 🫣☺️ (Дори не знам, дали мога тук да пиша това🤔😭) По принцип гледам да не досаждам, ама тук буквално съм като 'пилИ у кълчища '. Слагам една снимка за разкош, да замажа излагацията, понеже обичам да снимкам ✔️😉
Благодаря за вниманието 🙂

Sort:  

Делигирал съм ви 50hive power ..За да можете да качвате постове и да отговаряте на коментари..Всяко дейстие тук ви изчерпва силата която се самовъзтановява с времето. В началото е трудно ,но както казах с каквото мога да помогна съм насреща

Много благодаря за информацията и помощта. За съжаление това е #web3 платформата, с която най-трудно се справям. Някои от нещата (за силата и постовете) по трудния начин ги научих😭До момента не успявам да си сложа снимка на профила и да превключвам между акаунти #liketu и този(чудя се дали не е от устройството)

Здравейте ,насреща съм ако мога да помогна с нещо

Здравейте! Не очаквах такава вълна от реакции. Благодаря много за помощта.

Здравей със сигурност има и по запознати от мен с платформата, но ако мога до помогна бих отговорила. Слагай повече снимки и повече групи в които да се вижда поста. Хубав ден 🙋‍♀️

Здравейте! Много благодаря за отговора. Ще се възползвам и сигурно ще Ви пиша. За съжаление това е платформата с която най-трудно се справям.

👍🙋‍♀️🙏