You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bulgarian community on the blockchain HIVE!

in Ecency Bulgaria2 years ago

@projectmamabg и @mobluesbetter радвам се, че постът ми е достигнал до вас. Идеите, за които споменавам, че имам не са описани, защото преди всичко е важно да се знае каква част от българските потребители са готови да отделят най-вече време, но и средства, за разрастването на мрежата. Едно от нещата, на които се натъквам е, че всеки иска наготово малко да яде от баницата, ама корите не са купени дето се вика :)
В тази връзка, аз смятам, че най-правилно и най-добре ще е да се тръгне методологично-да се види с какви хора се разполага, някой е добър в писането на съдържание, друг в инвайтването на хора, трети в писането на код, четвърти би се занимавал с организиране на наш вътрешен тоукън. Реално има много възможности, но за да реализирам(Е) идеите трябват будни и ДЕЙСТВАЩИ хора.

За мен лично е абсолютно погрешно рекламирането на платформата като начин да се изкарват пари от постове, за друг обаче не е. Всеки вижда възможностите си пред себе си през своя мироглед. В тази връзка направих и групата в телеграм, за да може най-малкото да си помагаме като изникват някакви ситуации. В последствие би било прекрасно за новодошлите да има чат, в който да се помага и тн.. тоест вътрешен customer service :)

Аз лично съм в други проекти и истината е, че ако хората не са engaged под някаква форма, то много трудно нещата се случват.
Поздравления за усилията, които си положила за предизвикателствата, за съжаление не винаги се оценяват.

Относно Дискорд избягвам да го ползвам, не е сейфти за крипто, нищо, че 95% от девовете пишат там :) Също така мисля, че е несериозно толкова голям проект като Хайв да няма група(само Есенси има доколкото съм запознат).
П.С. Все пак ще се радвам да ми пратиш линк, ако случайно има и БГ група в Дискорд :)