Игра на седмицата. Седмица 2 — Нещо Научено Тази Седмица

in Ecency Bulgaria3 years ago (edited)

Добре се получи миналата седмица. Някакви люде си се включиха цитати да пишат и да отговарят на такива. Някакъв тематичен разговор да върви. Това ми е целта с тия седмични теми. Малко да пообщуваме и помислим върху нещо. Научим нещо...

И като говоря за това...

Тази седмица играта е да споделим нещо научено през следващата седмица.

В коментарите отдолу, моля!

Имаше преди време подобна инициатива из блокчейна. Инициаторът престана да участва след много седмици, но друг я подхвана...до едно време на...няма значение. Разделно едно такова. Дето много уроци донесе...

Ние пък можем тук да подхванем същото, ако покажете интерес. Седмично. Но нека засега го пробваме поне в коментарите под тази публикация, която пак по изключение (пак е ключовата дума) е само на български.

А аз междувременно ви съветвам да пробвате и на глобално ниво да комуникирате. Има една страхотна седмична инициатива за напъване на гънките, която много лесно ще намерите сред trending на тага engagement.


Както и да е, ето...

Пример

...и от мен. Нещо научено тази седмица:

Все не бях проучвал кое е актуално и къде в кой от дните от уикенда може или не може да се паркира свободно из шарените зони на София. Е, разсеях се покрай детето миналата събота, не погледнах за информация и разбрах, че много бързо зад гърба ти изскачат хора, които дебнат сигурно скрити под съседен автомобил с приготвена скоба в ръката и заключват твоя, щом малко се поотдалечиш.

Сега след плащането на една скромна квитанцийка много добре знам, че събота също трябва да пускаш смс-ита, щом стъпваш преди 18:00 на зелено.


Крокодил-Нил-Нил, с какъв цвят да премина реката?


Colors.jpg
Каната за филтриране на вода случайно си беше там и пречупваше слънчеви лъчи. Листа хартия отдолу аз си го поставих.


Оттук нататък сте вие!


Ваш,

Манол

Sort:  

Много интересна идея.. Аз малко късно се включвам.. Беше ми полезна информацията за зелената зона в събота...
При мен наученото през миналата седмица е по-скоро като затвърдено вече с годините, но понякога го забравям. И то е:
Когато се настроиш на правилната честота на твоето желание, без да мислиш за спънките и защо не може да се материализира, то се сбъдва..
Написах си желанието с конкретна дата и с всички подробности и то се материализира. Разбира се в случая е важно да определиш в какъв срок вярваш, че може да се осъществи..
А когато го напишеш съзнанието ти ще се настрои на тази честота, и ще предаде на Подсъзнанието твоите желания... Вие пробвали ли сте го това?

Да. Задаваш на постоянно работещата а заден план част от мозъка цел и тя почва да открива всичко, което е свързано с нея. Ако я слушаш и действаш, когато те подритва, приближаваш се към целта.

Аз направих без да искам грешка тази седмица, но благодарение на тази грешка и @manoldonchev научих що е това power down и за какво служи!

Благодаря за включването ;)

Между другото, аз повтарям на хората да попрочетат все пак по някоето време the FAQing FAQ секция Ето Тук.

Тази секция я четох , когато ми сложиха бан на любимия ми профил 😔 защото тогава в началото никой не светна (и аз не се) ,че 1-во и най-важно е тя да се прочете, та четох правилата там, но след дъжд-качулка !

Loading...

Какво научих аз през изминалата седмица... За мой голям късмет ме заболя зъб в петък и като цяло този зъб ме изкара извън строя за 4 дни много зле ставаше със всеки изминал ден не можеш да се храниш да говориш болката постоянна нетърпима... Но това са неща през който всеки е преминал. Мисля че това за мен беше някакъв вид урок през който трябва да премина, и че зъб никога не трябва да се пренебрегва...

Урок номер 2

НИКОГА не цъкай на непознат линк от неизвестен източник... Никога не давай главната парола където и да било НИКОГА НИКОГА... След едно такова цъкане ако не беше @iliyan90 сега може би нямаше да коментирам и да си сърфирам в тази мрежа...

П. С.
Безкрайни благодарности на @iliyan90 и на всички които му помогнаха да се видим пак тук ако може да се отбележат да знам на кого още да благодаря...

Намасте 🙏

сега може би нямаше да коментирам и да си сърфирам в тази мрежа...

Е, ако не те умори някой зъб, няма да се предаваш. Акаунтът и криптото в него са само това — акаунт и крипто в него. Знанието за (съществуването на и естеството на) пространството, познанствата ти, уменията и опита — това е ценното и веднъж щом знаеш как можеш, знаеш и занапред.

Радвам се, че проблемите са попреминали.

Да имаш право но мен не ми за криптото в акаунта... Кофти ми стана за това че повече от месец инвестирам времето си супер много в това приложение признавам трудно ми е и супер много време ми отнема да напиша пост и отделям твърде много време на телефона а не на реалния живот навън отделно не е само моето време @iliyan90 страшно много ми помага и той отделя от неговото време нерви да се занимава и с мен за това ме яд не е друго времето е най-ценното което имаме нека не го пропиляваме крипто ще има винаги време не... 🙂

Така си е ;)

Това, което казвам е, че времето си го разменяме за опит. Опитът прави така, че да можеш след време да напишеш дълъг текст за няколко минути и без много мъка. Просто почва да си тече. Аз отделям време да си коментирам с непознати такива неща, защото ми е интересно, полезно и приятно. Но и го правя тогава, когато това време може да бъде отделено.

Първата година, че и повече, се чувствах доста подобно на теб, повярвай ми. Много усилия и време знаех, че хвърлям. Сега пак го правя донякъде, но по-голямата част е спестена и заместена от опита.

Ще разкажа една кратка история в няколко реда...

През 2008-2009-2010 някъде живеех с няколко съквартиранта. Двама от тях си купиха компютри и видео карти за по 700-800 лв. и почнаха да копаят Биткойни. По няколко бройки на месец. И смятаха, как за няколко месеца са избили инвестицията обратно, щом могат да продадат всеки месец по няколко Биткойна за около 200 долара общо. По няколко. Цели. Биткойна. Всичко това на домашния ни ток, без да направи някаква особена разлика в сметката.

Аз се канех да изтегля 800 лв. от спестовна сметка и да се присъединя.

Един ден им хакнаха портфейлите. Цената на биткойните падна много след този фал. След ден и нещо портфейлите им бяха възстановени, както и криптото. Но доверието беше паднало. Те си продадоха натрупаното за по около 20 долара за Биткойн. А аз въобще се отказах да инвестирам в компютър и видео карта. Те спряха да копаят, че бяха почнали да виждат и разлика в сметката за ток, сякаш...

Ако не се бяхме отказали на младини...

А тук...тук си е и социална мрежа. Правиш нов акаунт, казваш "Здрасти, аз съм Т.Б., хакнаха ме и сега почвам наново..." и всички с приятелско отношение си остават с такова и те подкрепят.

крипто ще има винаги време не...

А от философска гледна точка, времето винаги го има, дори Вселената да е празна. Криптото може да съществува десетилетия, векове или хилядолетия, но далеч няма да го има толкова винаги, колкото времето.

Ние къде сме, това е друг въпрос ;)

Да така е много си прав всякой минава през различни трудности и дерзания може би съм реагирал спонтанно може периода през който минавам да е такъв просто на момента в емоциите си така реагирах ако беше изчезнало всичко не че нямаше да направя пак профил просто нямаше да бъде сега щеше да е след време...

А за времето да винаги го е имало и ще го има но ние разполагаме с малка част от него която се губи безвъзвратно докато крипто ако нямаш можеш да си купиш с времето това е невъзможно...

Аз знам и вярвам че тук има много хора който са готови да помогнат и го правят но избора дали да инвестираш времето си в това или в нещо друго като да излезеш на вън в реалния свят... Избора вече личен... 🙂

Да, въпросът е къде виждаш повече потенциал. Както и дали търсиш възвръщаемост, т.е. награда сега, малко повече след седмица, по-големи възможности след година и т.н.

Въпросът е, че целта може да изчезне. Важно е пътят да ти носи нещо също.

@manoldonchev
Колко познати имам са копали преди години сега даже крипто нямат ;)
Така е...

Тогава аз не знаех нищо за технологията. Не можех да си я обясня. Сега има хора, които са много напред с финансовото образование и финансите, но също не разбират технологията и смисъла от нея. Не казвам, че всичко ми е ясно, просто виждам някои подробности ;) И затова имам увереност, че има смисъл.

Абсолютно ;)

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 46 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
!BEER
1


Hey @manoldonchev, here is a little bit of BEER from @pixresteemer for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.