Игра на седмицата. Седмица 3 — Любим музикален албум

Добро утро и добър уикенд! Този път играта е на тема музика. Повод да поговорим за сякаш странични, но влиятелни неща в нашия живот.

Някои от нас са живели във време, в което все още музиката си я купувахме на отделни албуми. Други...все пак знаят що е то. Макар а не съм сигурен дали въобще е същото. Да имаш достъп до всичко от всички или да получаваш по-ценен сам по себе си малък пакет от музика, който да слушаш отново и отново по време на ежедневието си, докато не идеш за друг. Понякога до друг град, където евентуално го има, туй що търсиш.

Така или иначе...

Разкажете за музикален албум, който ви е повлиял...

В каква атмосфера, как, защо, кога...С какво го свързвате?

В коментарите отдолу, моля!


Пример


Brave New World на Iron Maiden. Няма да публикувам картинка тук, за да не плаша децата. Всъщност, от слушането на тоя албум научих, че въпреки страшното име, страшния zombie mascot Eddie и неговото участие във всички обложки, концерти и т.н., музиката им е доста мелодична, а текстовете са си яки литературни произведения сами по себе си, много често вдъхновени от други такива, т.е. от романи. Или от историята. Да се не отплесвам в какво съм изчел след тяхната музика. Да се придържаме към албума...

Докато слушах него, понеже си го бях взел по време на шопинг рейд до Бургас заедно с книги на Пратчет (бях млад тогава — в гимназията), си четях "Музика на Душата" или нещо такова и е лесно да свързвам слушането с четенето. Имам и други такива албуми в историята си. Пак се отплесвам...

Ценното на този албум е, че ме изкара от върлата фенщина тип "Еди кои си са най-яката група идруги не ми трябва да слушам!"

Е, Мейдън с тоз албум бяха отклонението от фанатизма, което ми показа колко е безсмислен. Абе...имаме си такива възрасти.


Ами...


Оттук нататък сте вие!


Ваш,

Манол


AL1etMDm-manoldonchev.gif
signature by @zord189

Sort:  

Като музикален "продуцент" не мога да кажа, че имам любими албуми понеже слушам много музика и почти всичко ми харесва, но ще оставя някой доста добри.

На български изпълнител:

"ENSO" на V:RGO - Албум с много житейски уроци в текстовете


source

На английски може би са доста, но в момента се сещам само следните:

"Khalifa" на Wiz Khalifa - Много смислени и надъхващи песни


source

"Eternal Atake" на Lil Uzi Vert - Уникална продукция и като цяло е направен като албум-история


source

🤘

Албум-история е яко. Като Nightfall in Middle-Earth на Blind Guardian или Avantasia...

Имахме грамофон и майка ми слушаше предимно народна музика - Градил Илия килия,Василке,млада невесто, Черен влак се композира и т. н. После аз на същия този грамофон слушах руски песнички на пластмасови плочи от руски списания, които получавах по пощата-спомням си Крокодила Гена. С голямо удоволствие си купувах плочи на български изпълнители Лили Иванова, Васил Найденов, Дует РИТОН, Орлин Горанов и Кристина Димитрова и др.Вечер, понеже не можех да слушам музика от грамофона, слушах радио и Нощна Стълбица с Данчо Йорданов. В по късен етап се сдобихме с касетофон от Кореком. Наш познат, който е бил готвач по кораби ни го купи с долари и слушах неуморно АББА/филма съм гледала няколко пъти/, Уитни Хюстън/винаги, когато я слушам настръхвам /и др. Факт е, че преди години слушах много повече музика, а сега тишината и природата ...

Аз съм любител в момента на:
OM вибрацията от звука просто е хубава
Слушам на:
417HZ YouTube
и
432HZ Youtube

Namaste 🙏


@tipu curate 3

Гледай ти...музика, описана в Херци. Важи.

Аз разбрах, че трябва да разкажа кой албум ми е повлиял. Това е може би Подходът на Ахат. Вътре е ако не се лъжа и Земя на слепци, Брадвата и не помня, но е и Черната овца. Страшно хубави и смислени песни. Това е от мен!😉

Супер са :) И са съвсем актуални. Постоянно ;)

Моят любим албум е astroworld на travis scott,дава ми такъв вайб,все едно на истина съм в космоса,а и ми носи доста приятни спомени😅
Memorial mentions:shelby-lil skies
Culture 1,2 - migos
I am i was-21 savage

Ей, тук има много неща за проверяване :) Благодаря за включването!

✌️✌️

Аз слушам вибрационна музика само от няколко години насам, харесвам 963 hz, иначе преди време от класическия балет, слушах класика само, Бетовен, Бах са ми любими 🎼🎵

А, това е повече Херзи от онуй горе :)

Някой ден ще разкажа за една жужаща машина, чиято марка/модел асоциирам с песен на Рони Джеймс Дио. Страхотна шега е.

То си е космическа му работа да😉
Frequency of Gods, херц да има 😁
Но има и музиканти като Tony Anderson, и Stive Morgan, които правят едно изключително навлизане във високите честоти с музиката си..

Като цяло вибрацията успокоява и е по лесно да се концентрираме и да стойм на едно място, на една вълна.
За разлика от музиката с текст и много смяна на тонове, те хвърля в много различни измерения.

Жив и здрав да си !BEER Никога не съм можел да чета, сшушайки музика :)

А да пишеш домашни на Cartoon Network? И това го можех. Сега май вече не.

Hybrid Theory на LP... общо взето израстнах с Linkin Park. Най се пръсвах на този албум обаче. И до ден днешен ги слушам 🎵

А, аз песните, излезли към 2000 г., още за нови ги имам. Все едно в музикално отношение времето е замразено и сме там някаъде...Там-там+.

pixresteemer_incognito_angel_mini.png
Bang, I did it again... I just rehived your post!
Week 47 of my contest just started...you can now check the winners of the previous week!
6


Hey @manoldonchev, here is a little bit of BEER from @lyubo19 for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.