Сутринта Започва С #hive

in Ecency Bulgaria3 years ago

Добро утро и здравейте на всички! Както всяка сутрин трябва да се преброим и аз съм готов!
Първо снимка на цъфнала джанка в Мелник




После един розов зюмбюл от двора на майка ми



Малка туфичка с пролетни цветя



И накрая нещо полезно, ракия с наложени билки които майка ми събира от първите излезнали през годината до Еньовден. Тук е все още само с кокичета и минзухари, но има време...



И така лек и успешен ден на всички, а @iliyan90 е с нас винаги на # Този пост

Posted using Dapplr

Sort:  

Много красиво!
Чичо Митко мислиш ли че ще измръзнат някои дръвчета който цъфнат рано?
И дали е рано, как ти се струва природата като човек който има повече лета изживяни, има ли промени?

@tipu curate

При нас измръзнаха тия дето бяха цъфнали февруари, ама сега белким устискат. Природата според мен се измества, по скоро сезоните, от зимата към лятото и обратно. В смисъл че ноември е топло, а март и април е сравнително студено. Така че ще става и по зле, защото хората не пазят природата!

Много си прави, чичо Митко, хората всякаш мисля за всичко друго, но не и природата, а всъщност тя е фундамента.
Поздрави, тази ракийка с билките ще е вълшебна просто!

Добро утро.

До колко билки успявате да съберете

Различно ама около 20 - 25

Добро утро чичо Митко , и при мен също цъфнаха джанките:)

img_0.8751972402750132.jpg

img_0.03268038590186807.jpg

Тук при мен има много джанки. Точно зад оградата над двора ми е пълно с диви джанки. Буквално десетки дървета има .Лятото на 2019-та набрах близо 1 тон , много силна година. За сметка на това пък 2020-та година топлото време ги подлъга да цъфнат рано след това дойде един студ изведнъж измръзнаха и после нямаше буквално нито една

Yay! 🤗
Your post has been boosted with Ecency Points.
Continue earning Points just by using https://ecency.com, every action is rewarded (being online, posting, commenting, reblog, vote and more).

Support Ecency, check our proposal:
Ecency: https://ecency.com/proposals/141
Hivesigner: Vote for Proposal

"Ракия от минзухарчета" бие "Вино от глухарчета" :)

Много ясно

Добър Ден и от мен. Супер е да видим че природата се събужда след зимен сън :) Namaste!🙏