You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bulgarian community on the blockchain HIVE!

Да, и аз идея не видях (повече статистика), освен да се обединят двете групи. Иначе за с двете ръце за предложения и действия с които да подобрим BG society activity.

Sort:  

Честно казано, аз си мисля че повечето българи са и в двете общества, или само в едното. Всеки сам може да прецени къде да бъде или не, но реално замен трябва да има някакъв план. Идея, да кажем ... този който в рамките на 7 дни публикува 7 поста в обществото с дължина примерно 200 думи и 2 снимки ще получи примерно 1 Hive награда, или 150 ecency точки. Повечето потребители търсят, пачалба и нещо което да ги заинтригува. Честно казано аз самата нямам възможност да раздавам такива награди поради простата причина че и аз не печеля по 20-30 долара на статия ..

Но седмично или двуседмично предизвикателство отново мога да пусна.. Просто ме е жал, че съм се мъчила тема за измисля да се подготвя по някакъв начин и от близо 400 човека само 2-3 макс да направят нещо...

Да, така е, и аз съм с наблюдение, че повечето са и в 2те групи. Но пък сигурно има и такива, които не са и така се "разпръсваме".

Абсолютно съм съгласна с вас , че е тъжно и обезкуражаващо, човек да влага усилия в нещо за "общото благо" и накрая 2-3ма от 400 да вземат участие. Не сме задружни и това е :(