You are viewing a single comment's thread from:

RE: Началото на вчера 2.10.2022 - 5 снимки за Ecency app social network.

in Ecency Bulgaria2 years ago

Леле , много хубав ден ,но защо ли се притесних , че утре имам рожден ден🙃😊😉

Sort:  

Как си, Роси!? 💕Ще чакаме снимки 🧐😁. Знаеш ли, правих баница по твоята рецепта. Много хубава ми се получи 💕💕💕

Добре съм,Ели! Радвам се ,че баницата ти се е получила . Скоро ще се появя. Тази година ме връхлетя като буря ,но съвсем скоро ще бъда на линия.🌹🌹🌹

С появата на първите кокиченца се появи и ти 💕




Posted using Dapplr

Хубави моменти също ;)

Зраве да имаш в живота и за всички покрай теб!

Namaste 🙏

Това беше шегичка 😊относно начина на изписване на датата . Рождения ми ден е на 03.10. във Везни🙃

@rosiart
Ами да ти кажа...
Вече не се и чудя дали ги пиша по нормите на някого си...

Аз понеже 5 лета в Америка живях, и като по-цял свят всичко на обратно от Българското...

Главите клатят на обратно...
Датите на обратно...
Метрите им измислени в футове и незнам си кво( стройтелите страдат )

Абе то точна наука като това да го следи на Живо в Ecency и да знаеш, че там излъчвам с 1 ден закъснение само :)
Невероятно :)

Както и да е това с живото и в Hive го има ама не е Phone friendly yet...

  • Тime will come :)