You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bulgarian community on the blockchain HIVE!

in Ecency Bulgaria2 years ago

Давай идеи ,съгласен съм че без общи усилия няма да стане.Днес попаднах на една група в фейс ПАРИ ОТ САЙТОВЕ или нещо подобно май беше и публикувах там Есенци но админката ме нахока и ме заплаши че щяла да ме изгони .И така докато и отговарях на поредния въпрос ,тя беше изтрила всичко та ме насъска още повече и реших на съобщения на хора които коментират и публикуват да споделя видео с на @iliyan90 .Имаше интерес от няколко човека и ги препратих към неговите видеа понеже съм новобранец и аз.Та мисълта ми е давай идеи как да действаме и ще помагаме .

Sort:  

"Пари от сайтове" и подобен вид групи не са подходящи според мен. Хората очакват едва ли не да дойдат и да почнат да печелят докато си качват кафето сутрин :) Един ден може и това да стане, но в момента истината е в СТОЙНОСТТА. За разлика от пирамидите, тук не викаме хора, за да печелиш едва ли не от тях, но да си разменяте стойност(под всяка форма). В самото начало сме и пътят е дълъг. Илиянския примерно е добър в правенето на обяснителни клипове,стъпка по стъпка, така че определено това е един от правилните подходи. На всички в началото им е тъмна Индия :)