You are viewing a single comment's thread from:

RE: Homemade dairy products/Домашни млечни продукти 😝😝😝😝💪💪💪🐄🐄🐄🐄🥛🥛🥛

in Ecency Bulgarialast year

Направо е ужасТтттт в България с тези цени 😬 Ходих юни месец в Англия и понеже много ми философстваха колко е било поскъпнало там реших да поснимам и разгледам та цената на яйцата за 1г. беше скочила с 4, 5 ст. И бяха на £1.28 15бр.
Да не говорим зеленчуците колко са евтини. А Llidl в България не е изобщо евтин. Нищо общо с тези навън.

Sort:  

О да да в никакъв случай не е евтино в лидъл ,аз имах база за сравнение Лидъл Берлин ,взимах си ядки 200гр пакет на 1.79ев,като си дойдох в Бг същите в Лидъл бяха 7лв.Имаше един вкусен кекс който беше 1ев после го вдигнаха н а1.19ев,тук беше 4,39лв и така почти всичко беше на дубъл.Банани никога не бях виждал за над 1евро а тук са по 3 и нещо.и чакаме промоциите да ги пуснат на 2 и нещо ..Пълна скръб е положението

И в Англия ядките бяха по евтини и не само....
Чаках вчера..чакам днес @koychev22 да мине на работа и го няма 🤪 Нещо много срещи е почнал да прави.... бизнесмен 🤪😝😃

Много зает човек съм Кате. Треньор съм на ей тия момчета

Събирам помощи за хора от село. Събирам подписи за референдум за против въвеждането на еврото. Малката гледам помагам на майка и. Днеска на едни приятели ходих да им помогам дръвче да засадят Uploading IMG_20230117_144038.jpg #39

Uploading IMG_20230117_144032.jpg #35

Uploading IMG_20230117_144027.jpg #36

На лекар водих малката. Няма време си е майката 😅

Интересно 😃