You are viewing a single comment's thread from:

RE: Първи стъпки в Ecency Bulgaria

in Ecency Bulgaria3 years ago

Супер е , добре подредено и последователно , с всички нужни съвети и линкове 💪🏼

Sort:  

@titofit
Да благодаря, мисля да добавя в началото видео с какво е Hive просто тези направих първо да ми се махнат.
@tipu curate

Виж си после стойността на коментара искам да осъзнаеш, че с комуникация правим пари!
Трябва само да съберем хората, 100 приятели да имаш с по 100 hive няма значение какво си качваш, то ще си капе всеки ден.
Просто трябва комуникация изцяло на блокчейн.

@tipu curate

@lyubo19 , @velinov86 , koychev22 @sneji79 @antoniav @dimitur10 @raikovv23 @ted.sun @tiger85

Сега вече виждам за какво говориш , на коментара получих по голяма стойност от колкото на повечето ми постове, много яко 😁

@vaketo По принцип и на коментари мога да ви създавам но на постове създавам в пъти повече...

Т.е , по-добре е да ми дадеш сърчице на мой пост , от колкото на някой мой коментар?

@vaketo
Абсолютно защото имам 30 акаунта вързани към мен който гласуват след моя глас, а на коментар само аз...
Но коментарите са много важна част от мрежата и надграждането на трафика...
🙏

Къде и как гледате и си проверявате стойността на коментарите?

 3 years ago (edited) 

@vaketo

Виж оригиналния коментар на @titofit
Долу сърчицето може да видиш кой е гласувал и колко е създал.
Коментари под 0.02 не се изплащат изгарят
Как му създадох стойност, и му казах трябва да комуникирате с мене на блокчейн да ви създаваме само с качване много трудно ;)
Но той се учи още и той ;)