И аз в движение 🚗🚗🚗

in Ecency Bulgaria3 months ago (edited)

Здравейте отново. 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
Гледам, че се получават интересни снимки📸📸📸 в движение и решех и аз да провам....
На връщане от нощната и аз поснимях на път към Дряново.

Това е резултата ....как се получиха 📸📸📸 вие кажете 😉
Лека вечер от мен😜😜😜

Sort:  

Интересни, различни, движението и пътят, и вечерта, и светлините, и снегът, и колата.....
Абе интересно - движение, жувот! 😁💗😁💗😁

Трябваше да опитам и аз.
Абе не е лесно да караш и да снимаш едновременно. Да си призная няколко пъти докато уш да снимам и съм влязла другото платно, добре че не е натоварен път. Не ви го препоръчвам това занимание. Най добре да кара един а да снима друг ако може😅😅😅

ВНИМАВАЙЙЙЙЙ! 💗💗💗
В КЪЩИ ТЕ ЧАКАТ! 💗💗💗
И АЗ ТЕ ЧАКАМ😁😁😁

До права си. Благодаря ти. Хубаво е да знаеш че някой те чака...😘😘😘😘

Малко лятно настроение! 💕💕💕

Wave Media

🏵🌺🌻🌸💐🌷