Хубава е баба зима❄❄❄

in Ecency Bulgaria4 months ago (edited)

Здравейте групичка🙋‍♀️
За добро утро тази сутрин докато пътувам за работа....

Приятен уикенд на нсички🙋‍♀️❄🤗

Sort:  

Добро утро! Благодаря, че сподели с нас пълната обстановка! Благодаря също и за активноста в групата! Хубав и спокоен укенд и на вас! 🤗🤍💚❤️🙏

🙋‍♀️😘❄❄❄❄

Докато пътуваш-сняг натрупа😁😁😁😁💗💗💗💗💗. Казват, че ще е за кратко, така че да му се насладим💗💗💗

Така е. Снимките не са много хубави. Ама то в движение като снимам така е.
Исках да покажа бялата хубава премяна на баба зима и как хубавичко си вали.
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
По път обаче към Търново имаше едно доста голямо изоставено куче. 🐕🐕Беше самотно и дезориентирано.
😥😥😥😥😥😥😥😥😥 Опитваше плахо да доближи всяка кола, която срещне- намали. Аз също намалих за да не го блъсна. След мен колата беше се позасилила и аз през цялото време докато се отдалечавах гледах в огледалото да не го блъснат. Толкова ми стана жал😥😥😥😥🖤🖤🖤сви ми се сърцето. После през целия ден на работата все за него си припомнях.
Вечерта като се прибирах към Дряново съм карала с 60км.и през цялото време все гледах дали ще го срещна . Нямаше го....олекна ми. Значи някой го е прибрал. В къщи като се прибрах и разправям на Данчо, той каза, че имало пост във фейсбук за него и по късно коментари, че някой го е прибрал.
Дано се грижат добре за него .

Много красиво наистина 🌨️🌨️🌨️❄️

Нали🤔🤩😘