Sort:  

Егаааати постаа! Браво и ти благодаря!

И аз благодаря чичо Митко. Вчера 2 часа го писах , и накрая взе ,че ми спря интернета та не успях да го публикувам 🤣🤣🤣 ... и айде днес отначало 😆

Много добре ;)

@tipu curate

Вакето погледни към групата

img_4805.png
Дори и на български съм сигорен че поста ти ще направи много...
Довечера ако искаш да ти покажа как се прави...
Защото има малко детайли там...
Трябва да го закачиш на картата да го оценят.

Отдавна гледам към тази група @iliyan90 😁. Четох им правилата и да би ми било супер полезно ако ми покажеш и обясниш тези детайли и това с картата. В нас съм си и съм свободен до 16:00 преди залата ако искаш ми пиши. Другия вариант е след 21:30 довечера като се прибера

Дай сега

👍 къде ще ми пишеш , на лично тук или?

Чеки че чистя малко из нас хайде до към 2:00 ще ти пиша, тука в peakd в чата на лично.
@vaketo

Ок , ще те изчакам , мисля , че ще успея да се оправя и сам , но все пак...по-добре да те изчакам 😁

Сложи си AnyDesk на компа

Нужно ли е да го инсталирам ли може и без инстал?

Писах ти в личния чат

Браво @vaketo !! Страхотен пост . Ти и Чичо Митко @mmanolev33 сте най-добрите и постоянни в групата .Шапка ви свалям. Скоро като се прибера в България и аз ще бъда така активен. Благодаря за хубавите постове които пишете и мотивацията . Всичко това ще се възнагради съвсем скоро 🤍💚💓

Благодаря за високата оценка , много се радвам че постовете ви харесват :)

Vaketo......
Браво....шапка ти свалям😇🙂

Posted using Dapplr

Благодаря ти Боби, и аз ти свалях шапка докато те гледах във Фермата , искрено го казвам:)

На Ачо явно му е писано да гради, човек с идеи. А на теб голямо благодаря че ни представяш такива неща

Така е , прав си за Ачо , а пък относно постовете за мен е удоволствие и се радвам , че ви харесват😀

БЛАГОДАРЯ! ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ!

И аз благодаря :)

@vaketo Браво за поста 👏 Много снимков материал 😃 Много е красиво 😊🤍💚❤

Уникално място 😍