Güncel Hesap Durumu

in Cent3 years ago

Merhaba. Ben @anadolu. Bir süredir hesabı aktif olarak kullanamıyorum. İş yoğunluğundan dolayı sadece oylamaları yapabildim. Artık yoğunluk bir miktar azaldı. Daha fazla zaman bulabileceğim. Bu gün hesapla ilgili bir kaç şey paylaşacağım.
ekran_g_r_nt_s_2021_08_22_104510.jpg
Çeşitli ilgi alanlarına hitap eden tokenlerin kilidini açtım. Hesabı daha fazla odaklanabilir hale getirmek istiyorum. Bu nedenle şimdilik sadece Pob ve Cent jetonlarını biriktirmeye karar verdim. Bu jetonlara ait kabileler genel ilgi alanına hitap ediyor. Yani her paylaşımınızda etiketlerini kullanabilirsiniz.

Artık daha fazla hive biriktirmeye odaklanacağım. Hesabın mevcut oylama gücü 78 küsür HP. Hesaptan paylaşımlar yaparak gelirini artırmaya çalışacağım. Sizler de hesabı kullanarak paylaşım yapabilirsiniz. Bunun için benimle iletişime geçmeniz yeterli. Görüşmek üzere.

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @anadolu.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more