You are viewing a single comment's thread from:

RE: I Discovered the Anatolian Toy Museum - Bambaşka Bir Oyuncak Müzesi (English - Turkish)

in Toys on Hive3 years ago

Harika bir yazı harika fotoğraflar 🤗
Gönül isterdi ki buranın altında onlarca yüzlerce yorum olsun, herkes çocukluğuna dair bir şeyler anlatsın, oyuncaklarla yanlarındaki objelerle ilgili birkaç şey söylesin ama işte..

Ben mi? Yok sarılmadım. Biraz daha sessiz zamanını denk getirirsem olabilir

Belki ben de sarılamazdım ama o Pamuk Prenses ile fotom olsun isterdim :p
Çok beğendim hepsine tek tek baktım çok eğlenceliydi :)
Çocukluğumuzun çizgi film karakterlerini arabalarını, oyuncaklarını görmek mutlu etti beni :)

Sağdaki kızılderili bebek 1950 yılında Amerika'da yapılmış. Soldakiler ise yine 1950'de Japonya'da yapılmışlar. Kızılderili teması şüphesiz Sudefteri'ni anımsatıyor.

:) Kızılderili bebekler de çok tatlıymış 🤗

Ellerine sağlık canım çok güzeldi okumak:)
Umarım şimdi iyisindir ve izlediğin film ile ilgili bir inceleme yazısı da gelir belki🙂

Sort:  

Teşekkür ederim canım, O günler de gelir inşallah. Güzel yorumlar okuruz hep beraber.

Black widow yorumu yazmak istedim, ama çok etkilenmedigim için sonradan vazgeçtim. Spin offlar genelde hep beni etkilemez nedense. Ticari kaygı hissediyorum, sanırım nedeni bu.

Senden yeni dizi film yazısı okumayalı bayağı olmuş. Gerçi müzik yazıların da çok güzel. Yenilerini bekliyorum mutlaka ☺️

Oyuncak müzesiyle birlikte minicity yi gezmiştim. Sanırım onu paylaşacağım yakında.

çok etkilenmedigim için sonradan vazgeçtim. Spin offlar genelde hep beni etkilemez nedense. Ticari kaygı hissediyorum, sanırım nedeni bu.

bu şekilde hissediyorum ben de kimi zaman ve öyle olunca da anlatmak istemiyor insan.

Senden yeni dizi film yazısı okumayalı bayağı olmuş.

galiba evet:)
izlediğim ve anlatmak istediğim şeyler birikti aslında ama şu sıcaklar mıdır nedir insana nefes aldırmıyor eli kolu tutmuyor adeta 😶

Oyuncak müzesiyle birlikte minicity yi gezmiştim. Sanırım onu paylaşacağım yakında.

beklerim, keyifle okuruz yine 🤗

Çok mu sıcak orası? Tabii etkisi oluyordur. Burası hep değişiyor. Bazen inanılmaz artıyor arada biraz düşüyor.

Sana !PIZZA gelmemiş 😀

Connect

Trade


@sudefteri! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @damla.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza (1/10)

çoook sıcak eriyorum resmen 🤖
pizza :p
teşekkür ederim 🙂

! PIZZA