Lilith Pl/ENG

in Sketchbook8 months ago

PL

Witam wszystkich 🍁👋🏻🙂🍁

Tradycyjnie, dzisiaj chciałam zaprezentować Wam kolejny mój rysunek.

Chciałabym móc tworzyć znacznie więcej ale niestety czas na to nie pozwala. Po pracy zostaje już mało czasu na cokolwiek.
Do stworzenia tej pracy użyłam tego samego zestawu narzędzi co przy poprzednim rysunku.

I tak jak poprzedni rysunek ten też powstał w moim szkicowniku więc jego wymiary to format A4.
Tym razem zdecydowałam się na dodanie tła do tego rysunku. Stworzenie tła było bardzo czasochłonne.
Mam nadzieję, że rysunek Wam się spodoba. Poniżej możecie zobaczyć jak powstawał krok po kroku. Życzę Wam miłego oglądania i do zobaczenia wkrótce. 🙂


ENG

Hello everyone 🍁👋🏻🙂🍁

Traditionally, today I wanted to present you with another of my drawings.

I would like to be able to create much more but unfortunately time does not allow it. After work there is little time left for anything.
To create this work I used the same set of tools as for the previous drawing.

And like the previous drawing this one was also created in my sketchbook so its dimensions are A4 size.
This time I decided to add a background to this drawing. It was very time-consuming to create the background.
I hope you will like the drawing. Below you can see how it was created step by step. I wish you a nice viewing and see you soon. 🙂

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Sort:  

Ten rysunek wyszedł Ci genialnie. Szczękę mam na ziemi. Piękny rysunek. Ilosc szczegółów i to tło Wooooow. Wielki podziw dla Ciebie :) jesteś Artystka i to przez duże A :)

Dzięki za miłe słowa. Na pewno są motywujące

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @zirky.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more