Sort:  

Yazmayı düşünmüyorum daha canim

:( bozma moralini. herkes bu tür hatalar yapar.
sanırım hesabını incelemeye almışlar. sen mi başvurmuştun onay için. ondan olmuş olabilir.
dediğim gibi yap sen. ya kaynakları ekle ya yazıyı kaldır. onlara yaz. yardımcı olurlar mutlaka. hesabını banlamamaışlar. sadece spaminator listesine almışlar.

Evet başvurdum sürekli discordda kendini kanıtla vs diyorlardı ınstgramdan falan ondan

Ondan olmuş demek ki

Keşke leofinance hiç bahsetmeseydim :(

Sen istersen yazıyı düzenleyip başvurunu yap ama. Bir yazı yüzünden sorun yaşamaya devam edeceğini sanmıyorum ben.

Senin suçun yok canım

Özür postu yayınlamak gerekiyormuş

sana öyle mi dediler. onu diğer listeye alınanlara diyorlardı genelde?

Yok demediler sayfada herkese yazmışlar

Doğrumu anlamışım :)

bu kişiye özel ama. özellikle sana bunu diyen oldu mu

Yok canım henüz cevap alamadım